Strona 2 z 19

PostNapisane: 2007-06-23, 19:22
przez kiba
koledzy czy ma ktoś z was możliwoś załatwienia(kupienia)dobrych uszczelniaczy zaworów za wyjątkiem piotrwicha bo on chyba nie wie ile kosztuje używany silnik a ile uszczelniacze w ASO :D

PostNapisane: 2007-06-23, 19:25
przez giscrx
przeciez mariusz 123 napisał, że może załatwić, CORTECO lub REINZ, one to najlepsze rozwiązanie, niestety mi już się skończyły :(

PostNapisane: 2007-06-24, 06:45
przez lukas.elk
Jak w Warmińsko-Mazurskim to wpadaj do Olsztyna do Azja Auto, Interparts albo InterCars.

PostNapisane: 2007-06-27, 06:10
przez saper72
Na początek to witam wszystkich
Niestety moja perła też bierze olej ok litr/1000km, jeżdżę na kastrolu magnatec 10w-40, zastanawiałem się nad wymianą uszczelniaczy zaworów ale poczytałem forum i trochę zwątpiłem w sens tej roboty. A czy ktoś z urzytkowników jeździ na mineralnym i co ile go wymienia.

PS.Znalazłem uszczelniacze w IC-cars po 4zł sztuka producent TOA czy warto to brać.

PostNapisane: 2007-06-27, 08:58
przez Pat-106
uszczelniacze tylko oryginal.. ja placilem 80ojro za komplet + uszczelniacze walkow.
i zadne tam polsrodki, czyli remont glowicy. przy 1l/1000km to remont dolu tez trzeba zrobic. ja zrobilem tylko glowice i znow musze rozbierac silnik bo oleju bierze tyle ile przed glowica okolo 400-500ml. akurat w tym wpadku nie ma co sie ludzic i jak juz rozbierac to raz a porzadnie ;)

pozdrawiam.

PostNapisane: 2007-06-27, 13:14
przez saper72
Ok to teraz zapytam bo żaden ze mnie mechanik.
Czy uszczelniacze zaworowe do D16Z5, D16A9 i D16A8 to to samo bo mam motor D16Z5 i właśnie zamówiłem uszczelniacze tylko do D16A8 bo po katalogu sprzedawca stwierdził że to to samo.

PostNapisane: 2007-06-27, 13:51
przez lukas.elk
To samo.

PostNapisane: 2007-06-27, 14:00
przez saper72
dziękuję
kliknął bym pomógł ale ja gdzieś ślepy jestem i nie widzę tego przycisku.

PostNapisane: 2007-06-27, 14:03
przez lukas.elk
I nie zobaczysz bo nie ty założyłeś temat ;)
Ale po uszczelniaczach zamiennikach nie spodziewaj się cudów. Aha i jeszcze jedno. Jesli masz zamiar robic same uszczelniacze to nie pozwol mechanikom zdjąć głowicy! Można je wymienić be zdejmowania i oszczedzisz kupe kasy na uszczelce i robociznie!

PostNapisane: 2007-06-28, 22:06
przez saper72
Jeszcze celem upewnienia.
Kupiłem autko tydzień temu i po pierwszych 500 km ubyło 0,5l oleju ale to każdy butował niemogąc się nadziwić kopytu jakie autko ma, drugie 500 przejechałem w trasie nie przekraczając 4 tyś obrotów i oleju nie ubyło nic.
Kupiłem oryginalne uszczelniacze zaworowe i zestaw uszczelek pod pokrywę zaworów, świece i śruby i teraz nie wiem wymieniać czy nie a jeżeli wymieniać to czy to wystarczy czy uszczelnić coś jeszcze.

PostNapisane: 2007-07-04, 23:06
przez kiba
Wymieniłem uszczelniacze zaworów i jest tak jak było czyli musze wymienić pierścienie :razz:

PostNapisane: 2007-07-05, 10:39
przez abuszajke
Zainstalowanie nowych pierścieni może niestety minąć sie z celem jeśli cylinder cierpi na owalizację. Używając specjalistycznego urządzenia (tzn obracając mikrometrem)łatwo ustalić stan cylindra po zdemontowaniu głowicy. Czy ktoś zna wartość dopuszczalnych odchyleń wg Hondy?

PostNapisane: 2007-07-05, 15:02
przez mariusz123
ja mialem robione pomiary tuleji,tuleje ok,po 75.00-75.02...,,,seryjne honowanie bylo ok z drobnymi przeswitami,,,dalem do shonowania,a hanka zre tyle co przed remontem[no moze troche mnie]0.5litra oleju[ale nie wiem czy zranie oleju nie jest spowodowane zlym zalozeniem pierscieni,bo po fakcie zobaczylem na necie artykul,i zonnk,].......ps.abuszajke- nominal ma 75.00-75.02 honda zezwala zakladac nominal do 75,07,ale niewiem czy to moze byc roznica owalnosci cylindra te 0.7 czy max honownia na nominal,,...

PostNapisane: 2007-07-23, 12:12
przez H
Słyszał ktoś o uszczelniaczach STONE ? Dobre to jest ?

PostNapisane: 2007-07-23, 21:58
przez wonski
powiedzcie mi może wiecei czego jest to wina,a mianowicie
przy dodawaniu gazu stopniowo czyli powoli silnik nie kopci nic a przy gwałtownym jest niebieska chmura,to uszczelniacze czy pierścienie??