Uszczelniacze zaworów czy pierścienie - remont i dylematy

Posty: 274   •   Strona 15 z 19   •   1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
Avatar użytkownika
GutkoCrx
 
Posty: 136
Dołączył(a): 2008-04-15, 10:04
Lokalizacja: Szczecin

przez GutkoCrx » 2013-03-03, 12:53

siema co do mojego remontu to już rozebrane dwa silniki i sprawdzone u szlifierza. Okazało się że w pierwszym silniku miałem duży owal na jednym z cylindrów dlatego zabrałem się za rozbieranie drugiego, na moje szczęście drugi był ok... teraz mam już pomierzone i splanowane głowicę i blok (w bloku szlifierz powiedział że przyda się honowanie to też kazałem zrobić) teraz tylko zamówię panewki , pierścienie i uszczelkę i zacznę montaż motoru :) dzisiaj zaleję jeszcze głowicę starym olejem żeby sprawdzić czy uszczelniacze w tej drugiej głowicy nie przepuszczają bo szczelność zaworów w gniazdach też jest sprawdzona i jest ok
fura już śmiga i jest pięknie :D

dzib
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2013-04-01, 17:01

przez dzib » 2013-04-21, 23:44

Jaką uszczelkę pod głowicę proponujecie? Nie chcę ładować badziewia żeby ją znowu wydmuchało... Pacjent to D16Z6

Avatar użytkownika
dawidcrx2
 
Posty: 1147
Dołączył(a): 2007-09-30, 22:05
Lokalizacja: ZGY!

przez dawidcrx2 » 2013-04-21, 23:48

oem:)
CRX B18C T

https://www.facebook.com/Dawidcrx2-Garage-418968548231652/

dzib
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2013-04-01, 17:01

przez dzib » 2013-04-21, 23:54

OEM jest metalowa?

Avatar użytkownika
Maniek93
 
Posty: 1286
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

przez Maniek93 » 2013-04-22, 08:34

Zależy od silnika :)

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8211
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2013-04-22, 11:39

w z6 jest metalowa

pawel84
 
Posty: 406
Dołączył(a): 2012-05-12, 19:15
Lokalizacja: Częstochowa

przez pawel84 » 2013-04-22, 17:45

Uszczelkę możesz elringa śmiało dawać,osbiscie nie polecam reinza,miałem z nimi dużo kłopotów i nie tylko w hondzie :nieok: !

tytoos
 
Posty: 693
Dołączył(a): 2008-12-06, 17:44
Lokalizacja: Poznań

przez tytoos » 2013-04-25, 20:20

Słuchajcie mam problem :(
Dziś zauważyłem, ze jak stanę na chwilę z włączonym silnikiem (np. na światłach) to przy ruszaniu puszcza dymka, albo nawet i DYMA!! Po raz pierwszy dziś to zaobserwowałem i się załamałem trochę :(
Głowica była robiona jakieś pół roku temu, od tamtej pory przejechałem może ze 2 tys. km. Raz byłem na SuperOS-ie, ale oprócz tego to raczej oszczędzam auto. Standardowo zmiana biegów przy 3 tys. Nie powiem, czasem się podkręci ale generalnie nie upalam auta.
Zwracam również uwagę, żeby na zimnym nie dusić mu, czyli 3 tys. obrotów max.

No i teraz się zastanawiam czy to będą uszczelniacze czy pierścienie... A może coś innego...
Przed chwillą wyczytałem, że u kogoś zaczęło dymić jak jakieś podciśnienie mu kuna przegryzła ;)

Jeżeli by były to uszczelniacze, to czy jest opcja ich wymiany bez ściągania głowicy?? Nie uśmiecha im się po pół roku ponownie dać jakieś 500 PLN za uszczelkę, planowanie i inne związane ze zrzuceniem głowicy :cry:

POMOCY !!!!

Avatar użytkownika
Maniek93
 
Posty: 1286
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

przez Maniek93 » 2013-04-25, 20:43

Nie ma takiej opcji żeby wymienić uszczelniacze bez targania głowicy..
Zrób próbę olejową :) nakreśli Ci to czy pierścienie czy uszczelniacze :P

Avatar użytkownika
rogalike
 
Posty: 1107
Dołączył(a): 2010-09-02, 11:26
Lokalizacja: Warszawa

przez rogalike » 2013-04-25, 20:45

Maniek93 napisał(a):Nie ma takiej opcji żeby wymienić uszczelniacze bez targania głowicy..


chyba nie masz pojęcia o czym piszesz :) operacja jest dziecinnie prosta
91" Honda CRX ED9 D16Z6 SOHC

tytoos
 
Posty: 693
Dołączył(a): 2008-12-06, 17:44
Lokalizacja: Poznań

przez tytoos » 2013-04-25, 21:10

no włąśnie tak mi się wydawało, że jest opcja zrobienia tego od góry, bez ściągania głowicy. Tylko uważać, żeby zawory nie wpadły ;)
Na początek próba olejowa - może podjadę w sobotę do warsztatu, bo nie mam miernika (jeszcze :razz: )

Na razie daliście mi nadzieję, że nie będzie tak źle... ;)

Avatar użytkownika
rogalike
 
Posty: 1107
Dołączył(a): 2010-09-02, 11:26
Lokalizacja: Warszawa

przez rogalike » 2013-04-25, 21:28

http://www.youtube.com/watch?v=B8WTTfkyW8g - nawet ludzie filmy na YT wrzucają jak to zrobić :P
91" Honda CRX ED9 D16Z6 SOHC

tytoos
 
Posty: 693
Dołączył(a): 2008-12-06, 17:44
Lokalizacja: Poznań

przez tytoos » 2013-04-25, 21:33

to teraz tylko próba olejowa, żeby sprawdzić i oby to faktycznie były tylko uszczelniacze :szok:

Avatar użytkownika
Maniek93
 
Posty: 1286
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

przez Maniek93 » 2013-04-25, 21:40

No tym to mnie zaskoczyliście :P

tytoos
 
Posty: 693
Dołączył(a): 2008-12-06, 17:44
Lokalizacja: Poznań

przez tytoos » 2013-04-25, 21:43

jak sie okaze ze u mnie to uszczelniacze to moze sprawdzimy ten sposob ;)

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 274   •   Strona 15 z 19   •   1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Teraz jest 2019-10-18, 00:55