Strona 15 z 19

PostNapisane: 2013-03-03, 12:53
przez GutkoCrx
siema co do mojego remontu to już rozebrane dwa silniki i sprawdzone u szlifierza. Okazało się że w pierwszym silniku miałem duży owal na jednym z cylindrów dlatego zabrałem się za rozbieranie drugiego, na moje szczęście drugi był ok... teraz mam już pomierzone i splanowane głowicę i blok (w bloku szlifierz powiedział że przyda się honowanie to też kazałem zrobić) teraz tylko zamówię panewki , pierścienie i uszczelkę i zacznę montaż motoru :) dzisiaj zaleję jeszcze głowicę starym olejem żeby sprawdzić czy uszczelniacze w tej drugiej głowicy nie przepuszczają bo szczelność zaworów w gniazdach też jest sprawdzona i jest ok

PostNapisane: 2013-04-21, 23:44
przez dzib
Jaką uszczelkę pod głowicę proponujecie? Nie chcę ładować badziewia żeby ją znowu wydmuchało... Pacjent to D16Z6

PostNapisane: 2013-04-21, 23:48
przez dawidcrx2
oem:)

PostNapisane: 2013-04-21, 23:54
przez dzib
OEM jest metalowa?

PostNapisane: 2013-04-22, 08:34
przez Maniek93
Zależy od silnika :)

PostNapisane: 2013-04-22, 11:39
przez sebas
w z6 jest metalowa

PostNapisane: 2013-04-22, 17:45
przez pawel84
Uszczelkę możesz elringa śmiało dawać,osbiscie nie polecam reinza,miałem z nimi dużo kłopotów i nie tylko w hondzie :nieok: !

PostNapisane: 2013-04-25, 20:20
przez tytoos
Słuchajcie mam problem :(
Dziś zauważyłem, ze jak stanę na chwilę z włączonym silnikiem (np. na światłach) to przy ruszaniu puszcza dymka, albo nawet i DYMA!! Po raz pierwszy dziś to zaobserwowałem i się załamałem trochę :(
Głowica była robiona jakieś pół roku temu, od tamtej pory przejechałem może ze 2 tys. km. Raz byłem na SuperOS-ie, ale oprócz tego to raczej oszczędzam auto. Standardowo zmiana biegów przy 3 tys. Nie powiem, czasem się podkręci ale generalnie nie upalam auta.
Zwracam również uwagę, żeby na zimnym nie dusić mu, czyli 3 tys. obrotów max.

No i teraz się zastanawiam czy to będą uszczelniacze czy pierścienie... A może coś innego...
Przed chwillą wyczytałem, że u kogoś zaczęło dymić jak jakieś podciśnienie mu kuna przegryzła ;)

Jeżeli by były to uszczelniacze, to czy jest opcja ich wymiany bez ściągania głowicy?? Nie uśmiecha im się po pół roku ponownie dać jakieś 500 PLN za uszczelkę, planowanie i inne związane ze zrzuceniem głowicy :cry:

POMOCY !!!!

PostNapisane: 2013-04-25, 20:43
przez Maniek93
Nie ma takiej opcji żeby wymienić uszczelniacze bez targania głowicy..
Zrób próbę olejową :) nakreśli Ci to czy pierścienie czy uszczelniacze :P

PostNapisane: 2013-04-25, 20:45
przez rogalike
Maniek93 napisał(a):Nie ma takiej opcji żeby wymienić uszczelniacze bez targania głowicy..


chyba nie masz pojęcia o czym piszesz :) operacja jest dziecinnie prosta

PostNapisane: 2013-04-25, 21:10
przez tytoos
no włąśnie tak mi się wydawało, że jest opcja zrobienia tego od góry, bez ściągania głowicy. Tylko uważać, żeby zawory nie wpadły ;)
Na początek próba olejowa - może podjadę w sobotę do warsztatu, bo nie mam miernika (jeszcze :razz: )

Na razie daliście mi nadzieję, że nie będzie tak źle... ;)

PostNapisane: 2013-04-25, 21:28
przez rogalike
http://www.youtube.com/watch?v=B8WTTfkyW8g - nawet ludzie filmy na YT wrzucają jak to zrobić :P

PostNapisane: 2013-04-25, 21:33
przez tytoos
to teraz tylko próba olejowa, żeby sprawdzić i oby to faktycznie były tylko uszczelniacze :szok:

PostNapisane: 2013-04-25, 21:40
przez Maniek93
No tym to mnie zaskoczyliście :P

PostNapisane: 2013-04-25, 21:43
przez tytoos
jak sie okaze ze u mnie to uszczelniacze to moze sprawdzimy ten sposob ;)