Witam przeszukalem forum i nieznalazlem odpowiedzi ktora by mnie satysfakcionowala a dokladnie planuje zrobic przelot chcialbym sie dowiedziec jakie sa roznice miedzy 2" a 2,25" jak oba przeloty przekladaja sie na moc oraz czy jak zakldadac to z srodkowym czy nie?Dodam ze koncowy wydech to MOHR.
Pozdro
ja miałem w N/a taki setup kolektor sportowy(owinety tasmą termoizolacyjną) od kolektora do koncowego MOHRA miałem tylko rure 2 cale flansze rozwiercone na 2 cale . KOncowy tlunik MOhr rozciałem i wyjebałem wszystko ze srodka wstawilem taką rure siatkowaną w srodku wyglądało to jak stozek bo ta siatka szła z 60 do 115mm w puszcze wszystko zaspawałem i efekt byl taki z emiałem chyab najgłosniejsze auto w całym miescie. Na hamowni wyszlo 147KM i 151NM
Podepnę się do pytania , do B16 n/a jaki zalecacie, szukałem już i każdy co innego, pisza jedni 2,25" inni znów 2,5" i juz sam nie wiem jakie rury kupic , tłumiki juz mam zakupione.
do b16 2.25, 2.5 za duzo
znajomy w bardzo pomodzoneym b16 ma 205 km 2.25cala, po zalozeniu 2.5 stracil kilka km
turbo dziura zostala stworzona by dac szanse V8
sprzedam: - lsd s80 -500zl, osprzet b18c4 i b16a2
- dol k24 - 1500zl
- ek4 anglik na czesci
- walki stage1 do k