Strona 13 z 14

PostNapisane: 2012-10-20, 20:24
przez QowaX
sebas napisał(a): najlepiej jakby cały wydech był jednakowy. 2,5' dobre jakbyś miał zakuty motor i wielkie turbo

jak wiesz silnik d15b jest innym niz pozostale d15xx latwo z niego uzyskasz 150 koni wiec nie nazywal bym go zwyklym d15
poza tym temat wydechu do crx zostal przerabiany jeszcze jak na fali byla Z5 milionami wykresow z hamowni ale ten temat widze ze nigdy nie zostanie zakonczony a roznica cenowa w produkcji wydechu 2,25 a 2,5' jest znikoma wiec nikomu sie nie polaca robienia 2,25' chyba ze ktos jest mocno nadgorliwy (63,5 - 60.3 = 3,2mm roznicy !!) napewno nie pogorszy on osiagow silnika a tym bardziej
zmiana z 2.5' na 2.25' nie polepszy !!

[ Dodano: 2012-10-20, 20:28 ]
pasta725 napisał(a):W sumie nie czuję aby mnie "coś" spowalniało, ale sam się zastanawiałem.
Dam 2.25"?
Koleiny wydatek ..
Nie wiem o czym myślał wkładając 2.5" do 1.5 ..
Muszę pomierzyć czy po całości jest 2.5".


przedewszystkim myslal otym ze 2.5' jest :
- tak samo dobre jak 2,25' a nawet lepsze i bardziej rozwojowe
- nic nie zaszkodzi temu silnikowi
- niewielka roznica cenowa praktycznie nie odczówalna
- zbieral doswiadczenie na swojej d15VTEC w ktorej mial 2.5' i bylo 160koni

[ Dodano: 2012-10-20, 20:37 ]
M!R@S napisał(a):podziwiam temat... 3lata i nadal istnieje ;D


i bedzie cały czas powtarzany :ok:

[ Dodano: 2012-10-20, 21:06 ]
pasta725 napisał(a):No d15b, to widzę że mnie oszukał, bo mówił że wcześniej siedziało z5 po panewce.
Nic nie wspominał o b18.
Z resztą, mniejsza o to co tam siedziało :P
A te b18 nie było zaturbione? :D
Bo mam "ulepiony" kolektor baran który nadaje się do wyjebki.


co to ma do tego jaki tam był silnik ? taki jak wlascicel sobie zarzyczył
a jak sprzedawal z d15b to sprzedawal z d15b skoro ty kupujesz ogladasz auto z silnikiem jaki jest przed kupunem ogladasz jezdzisz i decydujesz lub nie

tak byla tam z5 w ktora odmowila posluszenstwa zostala zeswapowana c4T ktora zostala sprzedana a auto do jazdy dostalo d15b i jezdzilo z d15b pozatym jest autko na forum i bylo w aukcjach wystawiane wiec nikt nikogo nie oszukal.
wiec bij piany na forum

koniec z mojej strony w tym temacie

PostNapisane: 2013-01-12, 22:44
przez adrian
a gdzie mozna zakupic kompletny przelot do d16 podajcie jakiegos linka i 2 cale czy 2,25 cala najlepiej co proponujecie??

PostNapisane: 2013-01-14, 23:24
przez Dawca44
adrian napisał(a): i 2 cale czy 2,25 cala najlepiej co proponujecie??


13 stron tematu a Ty sie chłopie pytasz... tak trudno poczytać? Nie chce się? Lepiej żeby podali na tacy? :nieok:

PostNapisane: 2014-01-11, 18:27
przez Graba78
Dzisiaj majac auto na podnośniku stwierdziłem ze zbliza mi się wymiana wydechu. Przedmuch na srodkowym i skorodowany katalizator . Stwierdzilem ze polece po calosci lacznie z kolektorem. Chce skomponować w taki sposób ; Kolektor e-bay 4-2-1 dalej cos zamiast katalizatora ? , srodkowy i końcowy. Licze się z tym ze tanio nie będzie ,ale przy okazji chce podnieść osiagi w stosunku do serii i zachować cisze . Przelot raczej 2cale może 2.25 ?(dolot seria z wkladka pipercrosa) co zamiast kata żeby cicho było? kwasowka czy aluminium?Jaki końcowy? ( chce żeby był dyskretny owal lub prostokąt ,tuba mnie nie interesuje) Najchetniej pojechałbym pod jeden adres na zakup wszystkiego z montażem i przy okazji strojenie z hamownią. Silnik D16Y8.

PostNapisane: 2014-01-11, 19:39
przez Daniel's
pełny przelot 2" od początku do końca z kwasówki a na końcu twin loop i będzie miodzio

PostNapisane: 2014-01-15, 18:52
przez DeX
A do TwinLoopa i wydechu na 2.25" w środek dawać TEGO CAT CONVA czy ZWYKŁY? I za tym jeszcze wsadzać puszkę np. RM01 czy już nic? Czy może cat conva i ten środkowy? Nie chcę ryczenia :)

PostNapisane: 2014-01-15, 19:32
przez Daniel's
nic w środek nie dawaj. katalizator sportowy to jest ściema. jak przelot to przelot beż żadnych puszek. a Twinloop da piękny efekt bez ryczenia ;)

za duża średnica przelotu to też nie za zdrowo :razz:

PostNapisane: 2014-01-15, 19:40
przez DeX
Niczego rozprężnego w środek?
Zależy mi też, żeby przy 100-120 dało się jechać dłuższy czas... ;)

PostNapisane: 2014-01-15, 21:50
przez Daniel's
osobiście bym nic nie ładował w środek. wydech będzie zależny od wartości obrotów a nie od prędkości.
tylko żeby ktoś z głową zbudował ten przelot czyli z kształtek równo i dokładnie ;)

PostNapisane: 2014-06-29, 01:05
przez ptyk05
Nie chce zakładać nowego tematu, więc napisze tu. Pytanie jest proste, skierowane do kogos kto ma pojęcie o tworzeniu wydechu w CRX. Mam silnik D16z5. Aktualnie jest wydech na 3 tłumikach przelotowych :zaskoczony: i strumienicy lub katalizatorze. Tłumiki są w fajnym stanie. O średnice wydechu nie pytajcie, bo miejscami ma 55 mm, a miejscami 42 mm lub 45 i 50 mm. Ktoś odj3b4ł niezłą fuszerke. Mój plan jest następujący. Robię wydech z rur 55 mm średnicy zewnętrznej na 2 tłumikach przelotowych. Kupuje 3 mb rury i do tego pozaginane kolanka. W których odcinkach wydechu umiejscowić tłumiki, żeby było jak najciszej? Ktoś pisał, że niby dobrze jest dać pierwszy tłumik jak najdalej od początku. Do tego mam kolektor 4-2-1. Jedno jest dla mnie jasne i oczywiste - na samym końcu zostaje przelotowy końcowy z nierdzewki, ale czy ten drugi dać w miejsce katalizatora czy wrzucić go poprzecznie pod podłogę bagażnika, a zaraz za nim będzie końcowy? Czy może gdzieś w połowie go umiejscowić? Zaraz przed pierwszym zagięciem 90 stopni?

Te tłumiki środkowe przelotowe mają wymiary 400x120 mm , końcowy ten z nierdzewki jest strasznie krótki, ale chce go poprostu na razie zamontować, a potem wrzuce jakiś konkretniejszy większy i ładniejszy, bo kasy teraz nie ma :)
Na koniec planuje, żeby wylądowało coś takiego: http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-mo ... 46144.html

PostNapisane: 2014-06-29, 01:11
przez robraf
ja u siebie mam srodkowy tlumik 60mm ( caly wydech mam 60mm) tuz przed pierwszym kolankiem ;P ( kolank 90stopni bezposrednio do tlumika przyspawane

PostNapisane: 2014-06-29, 01:14
przez ptyk05
A końcowy też masz czy bez? I jest głośny czy znośny? :p

PostNapisane: 2014-06-29, 10:15
przez M!R@S
Zawsze jest coś takiego jak silencer. Ja u siebie jak docierałem bez turbo to miałem przelot 2.8" na przelocie na końcu i z silencerem normalnie szło gadać w środku, ale bez niego :diabelek: .

Do normalnego śmigania środkowy daj w miejsce oryginalne, a potem przelot i będzie w sam raz, a na trasę silencer sprawi, że będzie cicho jak w serii :)

Re: Przelot 2" czy 2,25"??

PostNapisane: 2014-12-12, 16:58
przez paweld16
mam przelot o srednicy wew58 i dwa tlumiki przelotowe srodkowy 50mm powiekszony a koncowy oem look silnik d16y8 . czy jest to wlasciwa srednica??

Re: Przelot 2" czy 2,25"??

PostNapisane: 2014-12-28, 20:56
przez nonVtec
mam 2,25 przelot na koncu rura z allegro w b18c4 i nie nazekam.