Klasyfikacja olejów silnikowych

Posty: 184   •   Strona 2 z 13   •   1, 2, 3, 4, 5 ... 13
Avatar użytkownika
kukus
Forumowicz
 
Posty: 1667
Dołączył(a): 2004-12-08, 20:41
Lokalizacja: Warszawa - Bielany

przez kukus » 2006-05-07, 22:15

Taki temacik stary odkopuje... bo nie chce zasmiecac forum nowym.

Czy spotkal sie ktos z polsyntetycznym olejem xW50
Chodzi o to ze sprezarka ostro grzeje i jakies takie mnie obawy lapia ze olej moze sie gotowac... i jak z zalaniem syntetykiem? wieluz Was to rpzerowbilo ale rownie wielu mnie straszy rozszczelnieniem. Wsrod synt znalezienie W50 to nei problem gorzej z polsyn.
"Był CRX - jest Subaru, lecz jednak sentyment w sercu zostaje..." - Ptasior

Avatar użytkownika
merfi vtec
Forumowicz
 
Posty: 1180
Dołączył(a): 2004-03-22, 01:24
Lokalizacja: www.merfiebay.com

przez merfi vtec » 2006-05-08, 15:13

kukus masz zle podejscie.
jak chcesz gestszy olej to patrz na lepkosc w 100 st.C a nie czy to jest polsyntetyk czy syntetyk

polsyntetyk ma mniej dodatkow niz syntetyk, wiekszosc nie ma pojecia dlaczego jeden nazywa sie syntetyk a drugi polsyntetyk i wszystkie mity ze syntetyk to woda. totalna bzdura.
części tuningowe z USA D,B-series!! zawieszenia ES/sprzęgła/oświetlenie/felgi/rozporki/pierścienie/tłoki/panewki/uszczelki/doloty i wiele innych!!
Pomiary AFR, Gtech obd2/obd1/obd0 Modyfkacja i strojenie komputerów (ulica+hamownia) Crome Pro, Turboedit, Bre, Hondata
---------------
gg:175578, tel:500410476, www.merfiebay.com

Avatar użytkownika
kukus
Forumowicz
 
Posty: 1667
Dołączył(a): 2004-12-08, 20:41
Lokalizacja: Warszawa - Bielany

przez kukus » 2006-05-10, 11:26

nie chodzi mi by byl gesty tylko by byl bardziej odporny na wysokie temp.
Sprawa wyglada tak ze po zalozeniu T w silniczku zaczely panowac sporo wyzsze temp. i slusznie lub nie wydaje mi sie ze olej zle to znosi bo po wyjeciu bagnetu smierdzi czego wczensiej nie bylo.
Czy mozesz mi w takim razie doradzic cos?
"Był CRX - jest Subaru, lecz jednak sentyment w sercu zostaje..." - Ptasior

Avatar użytkownika
merfi vtec
Forumowicz
 
Posty: 1180
Dołączył(a): 2004-03-22, 01:24
Lokalizacja: www.merfiebay.com

przez merfi vtec » 2006-05-10, 21:19

musisz zalac olej przekladniowy ktory znosi wysokie temperatury nie na darmo przekladniowe oleje maja oznaczenie wskaznik 80 czy 90
części tuningowe z USA D,B-series!! zawieszenia ES/sprzęgła/oświetlenie/felgi/rozporki/pierścienie/tłoki/panewki/uszczelki/doloty i wiele innych!!
Pomiary AFR, Gtech obd2/obd1/obd0 Modyfkacja i strojenie komputerów (ulica+hamownia) Crome Pro, Turboedit, Bre, Hondata
---------------
gg:175578, tel:500410476, www.merfiebay.com

Avatar użytkownika
rolek
Forumowicz
 
Posty: 524
Dołączył(a): 2004-07-10, 22:38
Lokalizacja: Wołomin

przez rolek » 2006-05-11, 10:20

Nie wiem czy to dobry pomysł ale może chłodnica oleju by pomogła? owszem jest to jakis wydatek ale myślę że mniejszy niż komplikacje, które mogą powstać na skutek jego przegrzania.
PZDR!!!
Z kazdym dniem nieuchronnie zwiększa się liczba tych, którzy mogą pocałować mnie w dupę!!!

Avatar użytkownika
kukus
Forumowicz
 
Posty: 1667
Dołączył(a): 2004-12-08, 20:41
Lokalizacja: Warszawa - Bielany

przez kukus » 2006-05-11, 10:30

eheheheh nie bardzo jest gdzie taka chlodnice wlzoyc. w ed9 miejsca jak na lekarstwo :)
Mysle ze skonczy sie ze rpzesiade sie na jakis syntetyk typu mobil ktory plynie dopiero gdzies od 190C.
"Był CRX - jest Subaru, lecz jednak sentyment w sercu zostaje..." - Ptasior

robert 79
Forumowicz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 2005-05-30, 13:03
Lokalizacja: zebrzydowice

przez robert 79 » 2006-05-11, 10:38

Nie wiem jakiej wielkości są chłodnice samochodowe, ale może chłodnica oleju z motocykla by juz pomogła, w moim moto jest takowa , a jej wymiary są bardzo niewielkie.

Avatar użytkownika
wielki
Forumowicz
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2005-03-26, 03:17
Lokalizacja: z brzucha

przez wielki » 2006-05-11, 10:47

czemu nie zalejesz motula 15w50 naprawde polecam super sprawa
ee9 - stare , brzydkie za to szybkie ...

Avatar użytkownika
czarna mamba
Forumowicz
 
Posty: 539
Dołączył(a): 2005-09-07, 12:08
Lokalizacja: MAMBA Garage

przez czarna mamba » 2006-05-11, 11:11

wielki napisał(a):czemu nie zalejesz motula 15w50 naprawde polecam super sprawa


świetny olej !!! szczególnie pod T
dwie ceerki z T w wawie latają na tym oleju i jest miodzio :ok:
2006 - 13,1s CRX 790kg 0,5b
2007 - 12,5s cvc street KoE
2008 - 12,4s rekord PL FWD street
2010 - 11,0s rekord PL RWD street
2010 - 1:15:2 rozeta - 3cim na śmietniku ;)
BHW racing

Avatar użytkownika
turbo1984
Forumowicz
 
Posty: 301
Dołączył(a): 2005-02-26, 02:23
Lokalizacja: Warszawa

przez turbo1984 » 2006-06-10, 22:50

Czy ktoś miał styczność z olejami i innymi produktami niemieckiej firmy Liqui Moly???? Robią oleje dodatki do paliwa i kosmetyki do fury. Mam zniżke w Hipolu a u nich jest tego duuzy regał i nie wiem czy brać.

[ Dodano: Pon Cze 12, 2006 7:35 am ]
Dla zozjaśnienia umysłu dodam http://www.liquimoly.pl/index2.htm
Japonia- kraj kwitnącej wiśni; Polska- kraj kwitnącej lipy ...

Avatar użytkownika
INESSA
Forumowicz
 
Posty: 196
Dołączył(a): 2006-07-20, 10:08
Lokalizacja: Kraków

przez INESSA » 2006-07-26, 12:27

Oczywiście najlepszym olejem do aut po tuningu, wyczynowych, po przeróbkach jest Castrol Formula RS 10W60 - syntetyczny Valvoline racing 5W50 oraz 10W60 i kazdy inny olej o takich wskaznikach....30letnie doświadczenie mechanika jest wg mnie wystarczającym dowodem. Silniki na mineralnych..i innych tanich syfkach poprostu padają...buziaki:)
Ostatnio edytowano 2006-08-07, 20:59 przez INESSA, łącznie edytowano 1 raz
:)wrauu..

Mariusz19b
Moderator
 
Posty: 1861
Dołączył(a): 2004-03-24, 15:51
Lokalizacja: BEER HONDA WAWA

przez Mariusz19b » 2006-08-26, 17:33

przeciez napisane jest jakie sa najlepsze oleje i te wlasnie lej

ToYoTaCarina
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2005-02-11, 20:37

przez ToYoTaCarina » 2006-08-26, 17:59

15 raczej sie nie poleca u nas, bo taki olej już przy nie zbyt niskich temperaturach jak na nasze zimy zmienia sie w masło :D i mogą być problemy z roruchem, a czy 40 bedzie dobra to zalezy od Twojego stylu jazdy, czym wyzszy górny filtr tym lepsze smarowanie ale i większy ubytek mocy, dlatego np. 60 raczej sie nie nadają do wlewania do serii.
...HP i RPM to nie wszystko...

Avatar użytkownika
merfi vtec
Forumowicz
 
Posty: 1180
Dołączył(a): 2004-03-22, 01:24
Lokalizacja: www.merfiebay.com

przez merfi vtec » 2006-08-27, 14:10

ubytek mocy? co to za bzdety? jak olej lepiej uszczelnia to wieksza moc a nie mniejsza.
części tuningowe z USA D,B-series!! zawieszenia ES/sprzęgła/oświetlenie/felgi/rozporki/pierścienie/tłoki/panewki/uszczelki/doloty i wiele innych!!
Pomiary AFR, Gtech obd2/obd1/obd0 Modyfkacja i strojenie komputerów (ulica+hamownia) Crome Pro, Turboedit, Bre, Hondata
---------------
gg:175578, tel:500410476, www.merfiebay.com

Avatar użytkownika
Fidel
Forumowicz
 
Posty: 201
Dołączył(a): 2006-07-17, 11:00
Lokalizacja: Żywiec

przez Fidel » 2006-08-27, 18:22

ale lepsze uszczelnienie sie juz rowna wieksza moc

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 184   •   Strona 2 z 13   •   1, 2, 3, 4, 5 ... 13

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Teraz jest 2024-04-24, 05:15