zmien krokowy bo fitv nie masz na obd1 było dopiero np z6 , potem zajrzyj do zapłonu palec kopułka kable , jesli wszystko gra moze wogóle nie masz sterowania krokowym sprawdzi instalacje moze kompa masz na podmianke
Panowie nadal jestem w pokrzywach auto jak szarpało tak szarpie ręce lecą może jest ktoś z okolic Gniezna z kim mógłbym się po-poodmieniać częściami , albo może ktoś zna w okolicach Gniezna jakiegoś fachowca na stare Hondy
Czy udało rozwiązać się problem??? Mam bardzo podobne objawy, szarpnięcie przy zmianie biegu i puszczeniu sprzęgła oraz trzęsącą sie kierownicę na postoju. Na 100% mam walniętą poduszkę od strony rozrządu tzn. lewą, ta prawa w okolicach akumulatora jest ok, ale jeszcze nie sprawdziłem tej środkowej na scianie grodziowej, ani przedniej od skrzyni. Zamówiłem dziś tą lewą, zobaczymy czy coś sie poprawi
Ja wymieniłem silnik razem ze skrzynia i szarpanie ustało ale nadal na wolnych trzęsie mi buda kierownica , "gała" od biegów cale drżą i też obstawiam poduszki ale przede wszystkim ta na pasie przednim bo ona jest najbardziej obciążona na przy hamowaniu i ruszaniu i to ją jako pierwszą wymienię.Te boczne o których piszesz widziałem już całkiem padnięte nie dalej jak 2 dni temu u gościa z PZ (pozdrawiam) któremu szarpało przy ruszaniu wymieniał tylko ta przy grodzi i ta na przednim pasie natomiast te 2 po bokach miał w stanie agonalnym bo kasy starczyło mu na te 2 i efekt zero drgań zero szarpania wiec wnioskuje, że te boczne nie mają aż takiego wpływu.Sprawdź sobie ta przy chłodnicy podobno ona przenosi najwięcej drgań u mnie jak przekładałem motor widziałem, że jest kiepska ale zostawiłem i teraz żałuje
Właśnie tak po otwarciu maski zaglądałem na tą przednią, ale na pierwszy rzut oka wydaje mi się, ze jest ok i trochę szkoda mi kasy w ciemno inwestować, ale może też sie okazać, że po jej zdjęciu wyjdzie rzeczywisty stan poduszki :/
Zmieniona boczna lewa przy rozrządzie. Objawy jakie mnie męczą: trzęsienie kierownicy na postoju, lekkie szarpnięcia przy gwałtowym odpuszczaniu/dodwaniu gazu i zmianie bieów 1 i 2 Jak widać poduszka była bardzo zmęczona, natomiast szarpnięcia nie ustały, trzęsienie kierownicy się zmniejszyło, ale całkiem nie znikło. Tak jak pisałeś rzeczywiście te boczne poduszki odgrywają drugorzędną role
Przednia jest w dobrym stanie, natomiast muszę jeszcze zbadać tą tylną przy komorze grodziowej, wydaje mi się, że jest lekko pęknięta, ale bez tragedii
najlepiej wymień i przód i tył ja tak zrobię a i co do tej na pasie przednim ta guma może nawet nie być popękana a pod naciskiem ta guma jak jest stara siada pokazał mi to znajomy mechanik.
Panowie odgrzewam temat bo od 2 lat bez zmian nadal trzęsie buda szarpie kangurkuje, dziś silnik wywalony z budy , wymiana uszczelek itd może soc pomoże . Mam takie pytanie bo kolega ma w swoim rexie cos takiego ze zdjecia nr 1, u mnie tego niema czy brak tego może powodować nierówna prace silnika???
oraz jeszcze jedno chciałem sobie wymienić ssaka , i tu tez jest coś co dla odmiany ma mój ssący a niema ten na wymianę. Co to jest i czy jest to potrzebne zaznaczyłem na czerwono, dodam ,że jeden kolektor to pf2 a drugi to pf3 - który jest poprawny do silnika d16a9?
Panowie help nadal nie rozwiązałem problemu kangurków przy hamowaniu silnikiem , ale pojawił się nowy watek silnik chodzi nierówno i sprawdzałem ładowanie na zimnym jest ok powyżej 14 ale po tym jak wyłączy się ssanie to przy ładowaniu są skoki od 14 do nawet 3 , 7 itd i wtedy silnik się przydusza , pytanie tylko co to oznacza czy te skoki to przyczyna nierównej pracy silnika czy skutek owej?????
ta czarna puszka jaka pokazałes a nie masz w aucie to filtr węglowy do eliminacji jakichś resztek oparów z obiegu powietrza w silniku, i map sensory a czy w twoim są i byc powinny pojecia nie mam ja miałem ed9 z5 i ee8 a1 i w każdym takie coś było
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE