Zapytanie

Posty: 34   •   Strona 2 z 3   •   1, 2, 3
Avatar użytkownika
wrobellos
Moderator
 
Posty: 3342
Dołączył(a): 2008-03-04, 00:45
Lokalizacja: Łódź
Samochód: crx

Re: Zapytanie

przez wrobellos » 2014-12-19, 19:39

skup sie na jednostcetypu y8, w4, niewiel osprzetu do zmiany a najmodsze i najmocniejsze seryjne d serie sohc vtec

btw, u kogo robisz auto w lodzi ?

Moli1977
Forumowicz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 2014-12-18, 10:29
Samochód: Honda CRX 91'

Re: Zapytanie

przez Moli1977 » 2014-12-19, 19:55

Auto robię u kolegi Marczyk Cars na Jerzego , pasjonat , a podpowiedzi jak i sporo części od Krzyśka z vtec strykowsa.
Nie do końca qma symbole o których mowa ale jeśli chodzi o vtec to sie dowiedziałem ze zmian sporo , skrzynia pólosie , komp,wiązki,itd...
Spore zmiany i co za tym idzie wydatki.Chyba na chwilę obecną pozostanę przy d16z5. Pewnie ze z 140 koników by się zdało ale i to wystarczy do cieszenia się z jazdy.
A ciężko mi nawiązać temat o zmianach i poprawkach bo nie mam o tym pojęcia :-(

pzd,

Moli1977
Forumowicz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 2014-12-18, 10:29
Samochód: Honda CRX 91'

Re: Zapytanie

przez Moli1977 » 2014-12-19, 20:27

Hey,

raz jeszcze gdyby lakiernik poprosił o nową maskę to widzę ze mozesz pomóc?

pzd,

Moli1977
Forumowicz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 2014-12-18, 10:29
Samochód: Honda CRX 91'

Re: Zapytanie

przez Moli1977 » 2014-12-29, 13:10

Część ,

Koledzy po Świętach czas powrócić do remontowania Rexa.
I tu pojawia się kolejne pytanie??: MOHR wydech .Czy to jest zacna rzecz mechanicznie ?
Jestem posiadaczem takiego wydechu z 4 kominami z kwaswki ( chyba )?
Zastanawiam się czy może on mieć wpływ na coś , nie ukrywam że jest dość głośny .
Zakupiłem już oryginał i waham się co zrobić .Na pewno zostawienie MOHR'a to przerabianie go aby pasował do oryginalnego tyłu ale może on ma wpływ na moc auta ?

W wolnej chwili proszę o podpowiedz .

Moli1977
Forumowicz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 2014-12-18, 10:29
Samochód: Honda CRX 91'

Re: Zapytanie

przez Moli1977 » 2014-12-29, 13:20

Koledzy ,
Jeszcze jedna sprawa , autko niebawem jedzie na lakier .
Lakiernik powiedział że prawdopodobnie konieczna będzie wymiana maski i błotników ( po pierwszych szlifach zobaczy czy jest i jaka jest warstwa szpachelki , bo coś mu tam nie gra .... ).
Pytanie brzmi :: czy w razie czego zakładać laminat czy szukać oryginału ?czy ma to na coś wpływ i czy lakier będzie tak samo wyglądał ??

dzięki,

Avatar użytkownika
mlody89
Forumowicz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 2010-05-10, 17:11
Lokalizacja: Myślenice

Re: Zapytanie

przez mlody89 » 2014-12-29, 13:55

Moim zdaniem zakłądaj orginał w dobrym stanie , przynajmniej nie bedziesz miał problemu ze spasowaniem .

Moli1977
Forumowicz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 2014-12-18, 10:29
Samochód: Honda CRX 91'

Re: Zapytanie

przez Moli1977 » 2014-12-29, 15:50

dzięki,

Czyli laminaty trzeba pasować?
Byłem pewien że jest spasowany z oryginału ...


pzd,

Avatar użytkownika
mlody89
Forumowicz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 2010-05-10, 17:11
Lokalizacja: Myślenice

Re: Zapytanie

przez mlody89 » 2014-12-29, 16:04

Na pewno z elemtami orginalnymi bedziesz miał mniej zachodu niż z laminatami które sa różnej jakośći i nie zawsze leżą ładnie

Moli1977
Forumowicz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 2014-12-18, 10:29
Samochód: Honda CRX 91'

Re: Zapytanie

przez Moli1977 » 2014-12-29, 22:31

Ktoś podpowie co w temacie Mohr jak wyżej ?

pzd,

Avatar użytkownika
nonVtec
Forumowicz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 2013-10-20, 17:52
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Honda CRX ED9 B18C4

Re: Zapytanie

przez nonVtec » 2014-12-30, 00:55

z laminatem beda spore problemy z spasowaniem. Na dobra sprawe sam musiałem kupic maske ee8 look z przyczyn technicznych i maska wzgledem ori błotnikow lezy kiepsko i nieda sie tego dobze spasowac. Trzeba wziasc pod uwage ze moja buda wyczaskana z kazdej strony :P

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

Re: Zapytanie

przez Vincent » 2014-12-30, 19:18

Laminat jest nie do spasowania . Na tor ze względu na wagę jest ok . Na torze nie chodzi o wygląd , tylko o wynik.
Co do tłumika , Na pewno Mohr trochę odblokuje , ale sam końcowy bez zrobienia całego wydechu , to taki półśrodek..

Moli1977
Forumowicz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 2014-12-18, 10:29
Samochód: Honda CRX 91'

Re: Zapytanie

przez Moli1977 » 2015-01-13, 13:49

Witam w nowym roku.Koledzy wiem.że to nie ten dział ale szukam uszczelek do szyb.
Przód i tyl-boki.
Może ktoś coś wie.Do lakieru wycinaja mi szybki i muszę zaradzić.
A może jakaś podpowiedź co z tematem.zrobić.
Dzięki,

Avatar użytkownika
Wenega
Forumowicz
 
Posty: 954
Dołączył(a): 2012-05-22, 10:15
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Zapytanie

przez Wenega » 2015-01-13, 14:59

przednia kupisz w serwisie H w dobrej cenie (około 200 zl), boczne szyby można wkleic bez lub możesz zaatakować użytkownika Mir@s - on miał całkiem fajne uszczelki boczne w dobrej cenie
ED9 by Wenega
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=62748

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

Re: Zapytanie

przez atom1 » 2015-01-13, 21:57

boczne i przednie sa w haparts a i na forum boczn eostatnio ktos sprzedawal
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Moli1977
Forumowicz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 2014-12-18, 10:29
Samochód: Honda CRX 91'

Re: Zapytanie

przez Moli1977 » 2015-01-14, 09:38

Dziękuję, , Haparts to pewnie dział z częściami na.forum? Poprawnie myślę? Korzystam z telefonu i słabo mi się to ogarnia.możesz podpowiedzieć jak szybko to namierzyć?
WCZESNIEJ kolega napisał ze można wklejać bez uszczelek boczne?to chyba słabo wygląda?! Na olx znalazłem boczne w dobrej cenie ale są na szybie nie nowe.jak to się do wklejanie?

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 34   •   Strona 2 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Teraz jest 2024-03-29, 10:37