D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

Posty: 20   •   Strona 1 z 2   •   1, 2
SEBA brccrx
Forumowicz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 2008-01-20, 22:05
Lokalizacja: Irlandia, Longford
Samochód: FTO 1.3 turbo

D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

przez SEBA brccrx » 2016-04-07, 22:44

Witam po kilku latach przerwy od CRXa. Ale nie od Marki Honda ;)

Kilka pytan panowie:

Z jakich silnikow dokladnie pasuje kolektor dolotowy z MPI? Ma ktos moze na sprzedaz?
Kolektor wydechowy pod td03 lub td04 lub pod inne turbo gdzies mozna dostac czy rzezbic samemu trzeba?

Pozdrawiam serdzecznie.

Avatar użytkownika
akMe
Administrator
 
Posty: 2051
Dołączył(a): 2009-03-19, 17:43
Lokalizacja: Irl

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

przez akMe » 2016-04-08, 01:24

Mpfi z D16Z6, D16A6, D16Y8, D15B7

kolektory wydechowe chyba sa na allegro jak sie nie myle?:)

SEBA brccrx
Forumowicz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 2008-01-20, 22:05
Lokalizacja: Irlandia, Longford
Samochód: FTO 1.3 turbo

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

przez SEBA brccrx » 2016-04-08, 01:50

akMe napisał(a):Mpfi z D16Z6, D16A6, D16Y8, D15B7

kolektory wydechowe chyba sa na allegro jak sie nie myle?:)


Dzieki wielkie za odpowiedz!

Te od 1.6 co wymieniles podejda do mojej glowicy z D15B2?

Ok pogrzebie na allegro, zobacze co maja.

Avatar użytkownika
ptyk05
Forumowicz
 
Posty: 990
Dołączył(a): 2013-08-01, 15:23
Lokalizacja: Korbielów/Żywiec
Samochód: Honda CRX ED9

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

przez ptyk05 » 2016-04-08, 15:26

Załóż sobie głowice z D16Z6 :D

SEBA brccrx
Forumowicz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 2008-01-20, 22:05
Lokalizacja: Irlandia, Longford
Samochód: FTO 1.3 turbo

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

przez SEBA brccrx » 2016-04-08, 20:48

ptyk05 napisał(a):Załóż sobie głowice z D16Z6 :D


Ok, dzieki za sugestje :)

A jak to sie ma do moich planow z zalozeniem turbiny?

Avatar użytkownika
akMe
Administrator
 
Posty: 2051
Dołączył(a): 2009-03-19, 17:43
Lokalizacja: Irl

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

przez akMe » 2016-04-09, 13:47

bedzie vtec poza tym nic sie nie zmieni. :)

SEBA brccrx
Forumowicz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 2008-01-20, 22:05
Lokalizacja: Irlandia, Longford
Samochód: FTO 1.3 turbo

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

przez SEBA brccrx » 2016-04-09, 17:02

akMe napisał(a):bedzie vtec poza tym nic sie nie zmieni. :)


A to szkoda czasu, mi nie potrzebne :D :)

Avatar użytkownika
Dawee
Forumowicz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 2010-04-06, 19:37

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

przez Dawee » 2016-04-21, 11:39

Kolektor ssący z D16Z6 ma większe kanały, do głowicy z D15B2 da się zamontować ale będzie kryza na łączeniu z głowicą. Jeżeli nie chcesz robić portingu kolektora ssącego z głowicą to nie warto przepłacać.

Myślę że VTEC może być Ci jednak potrzebny. Masz większy potencjał i lepszą głowicę, no i możesz montować kolektor ssący z z6 który też jest lepszy od D16 nonVTEC

SEBA brccrx
Forumowicz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 2008-01-20, 22:05
Lokalizacja: Irlandia, Longford
Samochód: FTO 1.3 turbo

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

przez SEBA brccrx » 2016-05-02, 02:27

Dzięki wielkie za informacje!

W takim układzie jak znajdę kolektor od D16 to taki zaloze i kanały glowicy dopasuje. Jak nie to z 1.5 tez może być.

Z VTEC to myślę ze więcej zabawy z tym wszystkim, dochodzi więcej zmian a bedzie co robić z Intercooler em, wydech trzeba ogarnąć, i wiele innych tym bardziej ze stroil będę na kompie z Mitsubishi wiec jeszcze wiązka, wtryski, przepustnica.....

Avatar użytkownika
kid
Forumowicz
 
Posty: 199
Dołączył(a): 2015-02-20, 09:25
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: ED9

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

przez kid » 2016-05-02, 10:08

Dolot z d16y8, d15z6 nie będzie lepszy? Rozumiem, że komp z mitsu, bo sam ogarniesz strojenie, ale moim zdaniem to nie ma sensu - w ECU hondy wystarczy wlutowac podstawkę i juz można stroić

SEBA brccrx
Forumowicz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 2008-01-20, 22:05
Lokalizacja: Irlandia, Longford
Samochód: FTO 1.3 turbo

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

przez SEBA brccrx » 2016-05-02, 11:43

Sam nie wiem, przy turbinie kolektor dolotowy nie robi az takiej roznicy dla mnie. W n/a to inna historia.

Racja tylko w tej chwili mam u siebie komp z D15B2, wiec musialbym kupic wiazke i komp z MPI, komputerow z Miskow w ktorych moge sam zmieniac mapy paliwa i zaplonu mam kilka, wiazek silnika tez, wtryski, przepustnice itd....

Czym stroicie wasze komputery? Ja Mitsubishi robie Ecuflash-em, pomiar mocy na drodze Evoscan-em

grzesiek84
 

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

przez grzesiek84 » 2016-05-02, 12:36

Jest w ogóle sens robienie softa na d15b2?Przecież to ma korbki jak słomki i moment się wysra.

SEBA brccrx
Forumowicz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 2008-01-20, 22:05
Lokalizacja: Irlandia, Longford
Samochód: FTO 1.3 turbo

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

przez SEBA brccrx » 2016-05-02, 12:49

grzesiek84 napisał(a):Jest w ogóle sens robienie softa na d15b2?Przecież to ma korbki jak słomki i moment się wysra.


Tak mi mowili jak robilem 4g13......z 70 kilku hp zrobilo sie 150 przy 0.8 bar, dolu silnika nie dotyklalem, uszczelka pod glowica tez jest jaka byla, 7 czy 8 tys kilometrow z turbina juz zrobilem, na codzien do jazdy 0.7bar i bardziej konserwatywnie z mapa zaplonu ;)

Avatar użytkownika
kid
Forumowicz
 
Posty: 199
Dołączył(a): 2015-02-20, 09:25
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: ED9

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

przez kid » 2016-05-02, 15:14

Ale części to groszowe sprawy w porównaniu z praca przy przerabianiu wszystkiego. Wiązkę z d15 przerabiasz wg poradnika dpfi to mpfi swap czyli koszt bliski zeru, kolektor dolotowy i tak musisz kupić cena 50-200zl w zależności od silnika, z którego bierzesz. Komp obd0 pp4, pp5, pm6, pm7 -50zl
I aparat zapłonowy 50-100zl stroisz w turboedit

SEBA brccrx
Forumowicz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 2008-01-20, 22:05
Lokalizacja: Irlandia, Longford
Samochód: FTO 1.3 turbo

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

przez SEBA brccrx » 2016-05-05, 02:05

kid napisał(a):Ale części to groszowe sprawy w porównaniu z praca przy przerabianiu wszystkiego. Wiązkę z d15 przerabiasz wg poradnika dpfi to mpfi swap czyli koszt bliski zeru, kolektor dolotowy i tak musisz kupić cena 50-200zl w zależności od silnika, z którego bierzesz. Komp obd0 pp4, pp5, pm6, pm7 -50zl
I aparat zapłonowy 50-100zl stroisz w turboedit


W sumie to racja, musze dokladnie jeszcze przemyslec i zaplanowac krok po kroku. Plan napewno obejmuje:

- Zmiana z dpfi na mpfi
- Uturbienie

Te komputery to co wymieniles mozna stroic bez zadnych zmian czy trzeba cos wlutowywac? Podstawke pod scalak z pamiecia pewnie jak sie nie myle? Ile taki zabieg kosztuje?

Jedna jeszcze rzecz, pomiary mocy i momentu na drodze zeby wystroic pod turbo, jest jakis program co bedzie wspolpracowal z tymi kompami?

Jakies rady odnosnie wyboru turbiny?
W garazu mam
CT9 ze Starlet 1.3, CT9b z Glanzy 1.3
TD03 z Legnum VR 4 2.5 Twin turbo (taka turbine mam zalorzona na 1.3 12v SOHC w moim FTO)
TD04 z Lancera GSR 1.8T

Moze jakies inne opcje/propozycje?

  Następna strona
Posty: 20   •   Strona 1 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Teraz jest 2024-03-29, 06:43