Cześć, czy wie ktoś coś na temat możliwości zakupu uszczelki cometic do CRX silnik D16Z5 grubość 0.69mm Cometic C4522-027. Czy mieliście takie u siebie i jak się sprawuje taka doprężająca. Dodam że mam CRX od 6 lat śmigam topiąc czerwoną wskazówkę w czerwonym polu i ostatnio zaczęło wywalać nadmiar płynu z wyrównawczego, zrobiłem test CO2 i zabarwił na zielono czyli dmuchło ją. Uszczelka to orginał OEM , blok był planowany i głowica wiadomo. Czy jeśli założę Cometic metalową to pasuje tez planować teraz blok? A i czy wystarczą nowe śruby, czy muszą być ARP( nie będzie doładowania) Przy okazji chciałbym zrobić porting głowicy, cz ktoś ma informację czy opłaca się i kto w Małopolsce zrobi dobrze. Pozdrawiam
podejrzewam ze to taki tester z aledrogo ktory mam sam i tam jest napisane: Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty (silniki benzynowe, LPG) lub zielony (diesel) w ciągu kilku minut wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
ten plyn faktycznie z granatowego sie troche odbarwia, ale kolor musi byc ewidentny zeby bylo tak faktycznie, zacznij od zmiany korka w chlodnicy i odpowietrz uklad,sprawdz wentylator itp wolnossacego edka na duzej chlodnicy nie da sie ugotowac..chybaze w polgodzinnym korku bez wentylatora
Tak sie dołącze do tematu bo mi też od dłuższego czasu wywala wyrównawczym z chłodnicy i korek jest postrzepiony na uszczelce... Gdzie dostac taki korek??
Jeśli chodzi o korek chłodnicy to za 15-20 zł z wysyłką kupisz na allegro nówkę. Seryjnie był 0.9b. Jeśli chodzi o korek zbiorniczka to mam taki na sell