Strona 1 z 1

Dashpots (dodatkowy zawór przepustnicy) B16A1

PostNapisane: 2021-02-14, 20:17
przez kanjopt
Hej. ;)
Pytanie mam odnośnie tego dodatkowego zaworka z gumową membraną w środku, który służy do spowolnienia zamykania motylka przepustnicy (element zaznaczony na foto). Czy ktoś wywalał go z seryjnego kolektora? Jest to odczuwalne? Bo urwało mi się mocowanie z niego i nie wiem, czy dorabiać nowe czy po prostu wywalić zbędny zawór.
Silnik B16A1.

Drugie pytanie:
Jaka przepustnica z większą średnicą będzie pasować pod seryjny kolektor dolotowy B16A1? Tak, żeby wszystko dało się poprzekładać bez problemu. To bym sobie od razu rozwiercił ssaka pod niego. Nie chcę się bawić w chinole póki co i na start poprawiać go.

Obrazek
Obrazek

Re: Dashpots (dodatkowy zawór przepustnicy) B16A1

PostNapisane: 2021-02-26, 19:31
przez kanjopt
Ktoś chętny pomóc?

Re: Dashpots (dodatkowy zawór przepustnicy) B16A1

PostNapisane: 2021-02-28, 01:57
przez akMe
1.
Kiedys u siebie jestem prawie pewny, ze nie mialem tego podpietego.

2.
X lat temu mialem rozkminke nad Blox albo Skunksem ale gdzies w glebi internetu wyczytalem, ze na bloxach jest falowanie czasami.

Kupilem skunksa- wszystko git zero falowania jedna z nich:

https://www.all4honda.com/en/skunk2-alp ... ie-engines

Re: Dashpots (dodatkowy zawór przepustnicy) B16A1

PostNapisane: 2021-02-28, 08:40
przez kanjopt
akMe tą przepustnicę włożyłeś do kolektora b16a1?

Re: Dashpots (dodatkowy zawór przepustnicy) B16A1

PostNapisane: 2021-03-01, 09:21
przez akMe
kanjopt napisał(a):akMe tą przepustnicę włożyłeś do kolektora b16a1?

do C/c6, ale sa uniwersalne wdlg producenta