Wymiana sprzegla KROK PO KROKU

Posty: 50   •   Strona 3 z 4   •   1, 2, 3, 4
Avatar użytkownika
mack1111
Forumowicz
 
Posty: 1044
Dołączył(a): 2006-03-19, 19:45
Lokalizacja: Zielona Góra

przez mack1111 » 2011-05-02, 11:32

raczej napewno 212
## 312KM 356 NM 1.2 bar "best ET 12.308"##

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2011-05-02, 11:54

tez bym tak obstawial
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2011-05-02, 16:56

powinno być 212mm ale w jednej solce widziałem 200 z y8 :szok:

Avatar użytkownika
mały91
Forumowicz
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2010-07-08, 22:36
Lokalizacja: Poznań
Samochód: EE8 B20VTEC

przez mały91 » 2011-05-02, 21:30

Przy poprawnej regulacji linki, dźwignia przy skrzyni musi miec jakieś 4-5mm luzu tak?
Mój CRX:
https://www.facebook.com/ee8b20vtec

Avatar użytkownika
Ojoj
Forumowicz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 2009-11-09, 18:17
Lokalizacja: South Wlkp

przez Ojoj » 2011-05-02, 21:49

chyba dokładnie tyle. ważne żeby był ten luz, żeby linka nie była napięta

Avatar użytkownika
SirSamuel
Forumowicz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2010-09-11, 12:20
Lokalizacja: DG

przez SirSamuel » 2011-05-03, 10:29

sebas napisał(a):powinno być 212mm ale w jednej solce widziałem 200 z y8 :szok:


Ja slyszalem ze 200 mm wchodzi jak lekki zamach fidanzy sie wsadzi a z seryjnym kolem jest 212mm. Jakby ktos wiedzial jak to jest naprawde niech podpowie
D13b2-->D16y8

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2011-05-03, 16:54

SirSamuel, koło zamachowe musi być dopasowane do reszty sprzęgła albo 200 albo 212mm więc coś źle słyszałeś... lekki zamach nie ma nic do tego :P

Avatar użytkownika
Vermilion
Forumowicz
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 2010-07-22, 01:18
Lokalizacja: Wałcz/Bydgoszcz

przez Vermilion » 2011-07-18, 11:14

Ok. Mam D16Z6. Biorę się na dniach za wymianę łożysk w skrzyni i sprzęgła. Powiedzcie mi czego jeszcze potrzebuję do wymiany, jakiś uszczelek itd? Mam:
- 2 łożyska do skrzyni
- sprzęgło z dociskiem i oporowym
- 2l MTF'u Honda

Dokupię pewnie jeszcze nakrętki na półośki, pod skrzynię wchodzi jakaś uszczelka?

Czy po wyjęciu skrzyni wymiana łożysk to jakaś skomplikowana akcja? Jakich narzędzi potrzebuję?
Yamaha TDM 850 4TX 2000r.

Avatar użytkownika
MeLLooN
Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2009-02-01, 15:49
Lokalizacja: Zielona Góra

przez MeLLooN » 2011-07-18, 11:59

Uszczelki nie ma silikonem uszczelniasz do skrzyń. A 2 łożyska to za mało trochę chyba ze masz pewność że to tylko te 2 Ci wyją. Jeżeli z wałka będziesz miał nawet łatwo jeżeli chodzi o różnicowy to dobre ściągacze się przydadzą ;) . No i jest kilka myków żeby dobrze rozebrać i poskładać skrzynie ;)

Avatar użytkownika
Vermilion
Forumowicz
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 2010-07-22, 01:18
Lokalizacja: Wałcz/Bydgoszcz

przez Vermilion » 2011-07-18, 12:37

Pewności nie mam, ale mam te które niby wyją najczęściej w tych skrzyniach :) Jak po wyjęciu zobaczę jeszcze jakieś rozsypane to też wymienię.
Yamaha TDM 850 4TX 2000r.

Avatar użytkownika
Mibars
Forumowicz
 
Posty: 1780
Dołączył(a): 2006-09-05, 21:41
Lokalizacja: Nadarzyn
Samochód: AP1 + GGA

przez Mibars » 2011-07-18, 13:49

Czermu ten temat nie jest w FAQ?

Ja od siebie dodam małe pytanko o sposoby podtrzymania silnika, jak nie mam od góry go do czego podwiesić. Przecież kobyłki pod miskę olejową nie podstawię...

Avatar użytkownika
Vermilion
Forumowicz
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 2010-07-22, 01:18
Lokalizacja: Wałcz/Bydgoszcz

przez Vermilion » 2011-07-18, 14:07

Ja mam zamiar pień drzewa podstawić pod miskę :P U kumpla w Corolli tak robiliśmy jak łapy wymienialiśmy i było ok ^^
Yamaha TDM 850 4TX 2000r.

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2011-07-18, 19:06

Mibars, lewarek się podstawia

Avatar użytkownika
sebastian1984men
Forumowicz
 
Posty: 237
Dołączył(a): 2011-07-29, 15:13
Lokalizacja: siedlec duży
Samochód: BMW 540I

przez sebastian1984men » 2012-01-21, 10:32

witam u mnie docisk jest przykreecony cos ala torks ale to nie torks cos drobniejsze czym to odkrecic:P probowalem je rozwiercic nie da sie slizgaja sie wiertla ociac takze nie da sie a mam kpl nowych srub:P

Avatar użytkownika
Dawca44
Forumowicz
 
Posty: 2394
Dołączył(a): 2006-08-06, 12:05
Lokalizacja: Góra (SPS)

przez Dawca44 » 2012-01-21, 11:39

sebastian1984men, są takie nasadki.
SPRZEDAM TANIO RESZTĘ CZĘŚCI Z ED9:

forum/viewtopic.php?t=45295

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 50   •   Strona 3 z 4   •   1, 2, 3, 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości