4,437 71/16
4,250 68/16
4,058 69/17
3,888 70/18
Przekłada się tylko zestaw wałek + wieniec, bo to, że jest taka sama ilość zębów nie oznacza, że jest taka sama średnica zębatki. Jeżeli masz 71 zębów na wieńcu w CRXie, to wygląda na to, że już ktoś grzebał w skrzyni i włożył FD 4,437. Natomiast w skrzyni z Concerto policz dokładnie zęby, bo stawiałbym, że masz tam 68/16 czyli 4,250.
ok ,jakoś dałem radę w crx miałem 70/18 czyli ori i concerto 68/16 ,założyłem fd od concerto (wałek+ wieniec) 1,2,3,4 z crx oraz 5tke z concerto,ma ktoś takie zestawienie ciekawi mnie jaką prędkość wyjdzie na 5tym biegu?
Z tego co wyczytałem to biegi są zamienne z S20/S40 hydro, sam będę zmieniał z S20, piątka 0,705 najpopularniejsza w dostępności, V gen civic S20 D15B7 coupe, D15Z1, VI gen S40 D14A3/4 HB, D16Y7 coupe
Skrzynia z krótkim finałem zawsze jest jakimś kompromisem, ekonomia i małe spalania, trasy itp. lub dynamiczna jazda na krótkich odcinkach w civicu przy 3 tyś. mam 100km/h z FD 4.250 (0.750 V bieg) to samo chce osiągnąć w rexie
przy finale FD 4.4 i wrzuceniu najdłuższej dostępnej 5-ki możesz ale nie musisz odczuć lekkie zamulenie przy niższych partiach obrotów, chyba ze ciągniesz 4-ke wysoko, inni co montowali pisali ze nie czuli za bardzo tego zamulenia