Strona 2 z 2

PostNapisane: 2012-03-26, 10:09
przez wrobel_junior
ale tak jak pisałem wczesniej w skrzyniach nowszych hond te wałeczki juz sa utwardzzone , a jesli jeszcze nie masz pewnosci to utwardzanie kosztuje grosze za taką małą rzecz

PostNapisane: 2012-03-26, 13:00
przez vit
Moze cie zle zrozumiałem ,czyli i tak dawałes ten wałek po 92' do utwardzania ?

PostNapisane: 2012-03-26, 20:52
przez Adi1990
dodam że robie całą skrzynie łozyska uszczelnienia itp i ten wałeczek też mnie męczył i też bede szukał jak kolega napisał z civica i oddam do utwardzania jak zorientuje się gdzie to wykonują;)

PostNapisane: 2012-03-26, 21:16
przez beata22staw
Niech dobrze go w piecu wypalą i będzie gitarka,zresztą tryby też mi utwardzili płaciłem wtedy coś koło 200zł za wszystko,tryby wałek +utwardzanie.....

PostNapisane: 2012-03-26, 21:19
przez wrobellos
hart tech w lodzi, 7-8 pln/kg stali za azotonasiarczanie, sprawdzone dziala rewelacyjne od roku, wczesniej waleczki wytrzymywaly max 2 mce :diabelek: :diabelek:

PostNapisane: 2012-03-29, 18:38
przez dj-napster
Chce sie pozbyć tego szarpania bo na prawdę jest irytujące podczas hamowania silnikiem! jeżdżę bardzo dużo i mi to przeszkadza.
Półoś kręci się razem z przegubem wewnętrznym więc luz jest w skrzyni, na włączonym biegu nagrałem filmik jaki jest luz na kole.

Powiedzcie czy to jest duży, średni czy mały luz... na pewno daje negatywne odczucia w prowadzeniu auta, jest też nagrany silnik co by ocenić stan poduszek silnika, przy mocnym szarpnięciu silnik lekko podnosi ale to chyba norma i nie ma wpływu na szarpanie podczas jazdy:


http://www.youtube.com/watch?v=8vockzhk1Oc


kto jest w stanie takie coś naprawić i jakie sa koszty, czy opłaca sie zdejmować skrzynie i to robić czy lepiej kupić drugą i ją regenerować? kto mi to ogarnie za normalne siano i dobrze

Re: luz mechanizm różnicowy

PostNapisane: 2019-05-27, 19:32
przez dj-napster
Minęło 7 lat, teraz mam EE8 i dokładnie ten sam problem, mimo niskiego przebiegu i lekkiego życia tego samochodu jest luz na mechanizmie różnicowym. Te mechanizmy są wadliwe jak widać w ED9 i EE8

W ASO niby będzie wszystko dostępne ale jak patrzę w ruskim katalogu ceny części to cały mechanizm z wałeczkiem i zębatkami wyjdzie co najmniej 2.000zł, nie mam pewności co jest tam uszkodzone..., czy wałeczek nr 10 + zębatki nr 11 czy może cała obudowa nr 9

Obrazek

Re: luz mechanizm różnicowy

PostNapisane: 2019-05-27, 20:35
przez wrobellos
10 i 2x11 ale najpierw otworz skrzynie bo nie zawsze jest to waleczek

Re: luz mechanizm różnicowy

PostNapisane: 2019-06-25, 21:45
przez dj-napster
wrobellos napisał(a):10 i 2x11 ale najpierw otworz skrzynie bo nie zawsze jest to waleczek


Kupiłem używany mechanizm różnicowy z EF8 po przebiegu 100 tyś km,
wałek 10 i zębatki 2x11 są w idealnym stanie bez luzu

ale zębatki nr 7 czyli te gdzie wchodzi półoś mają spory luz, one jakby pływają, to ma tak być? tak jak tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=9TROOIVMn1s
Mam nadzieję że po włożeniu półosi to nie będzie tak pływało

Re: luz mechanizm różnicowy

PostNapisane: 2019-06-26, 06:46
przez wrobellos
Tak ma byc