Witam Mam gume przgubu do wymiany strona kierowcy od strony kola. 2klucze juz poszly na spacer. Nawet z 1,5m rura nie idzie na cieplo tez nie. Idzie jakos wymienic ata gume bez odkrecania piasty? Pozdr
niestety teoretycznie nakrętki nei sśą mocno dokręcane (185 Nm o ile dobrze pamietam), ale odkrecanie ich nie jest lątwe. Ja usiebie jak wymieniałem to złamałem 2 pokrętła 1/2 cala i wtedy kupiłem sobie takei 3/4 - z tym "urządzeniem" żadna śruba nie stawia oporu problem jedyeni w zablokowałni piasty, zeby się nie kręciła, mi udało się poprzez wduszenie hamulca, ael łatwo nie było
Zwróc uwage rowniez na zabezpieczenie - chyba tam jest zaklepane na frezie, musisz dobrze to odgiac
jak w jednym miejscu nie bedzie mial gwintu to nic mu bedzie, przeciez bedzisz wiercil malym wiertlem ).. kup wieksze pokretlo i pojdzie albo podjedz do jakiegos warstztau niech ci zrusza
Ja robiłem jeszcze w inny sposób. Scinałem nakrętke kątówką tyle ile sie da, dobijałem przecinakiem ostrym (od siebie w strone piasty tak żeby kawałek nakrętki odpadł) pózniej przecinak poraz drugi i stukałem po krawędzi nakrętki tak jak byś odkręcał (kilka stuknięć i puszcza). Trzeba byc ostrożnym żeby gwintu kątówka nie załatwic, jak dotąd odkręcam tak wszystkie w 15 min. Miałem kiedyś podobny problem nie mogłem jej odkrecic nawet na rurce 3 metrowej i meczyłem sie pół dnia, aż wpadłem na ten rzeznicki pomysł i jak na razie jest skuteczny i rozwalonych łożysk nie miałem
Chyba już nic mądrego nie idzie dopisać I szczerze mówiąc nie widziałem jeszcze mechanika który dokręca nakrętki piast kluczem dynamometrycznym... Większość wali udarem w opór, i chyba tak było w twoim przypadku stąd ten cyrk. Kluczy 1/4 cala szkoda łamać, pożycz 3/4 albo calowy jak masz od kogo, a jak nie to podjedź niech ci w jakimś warsztacie odpuści tą nakrętkę udarowym. Ostatecznie zostaje flex/szlifierka czy wiertło
Dokładnie taki przypadek miałem w piątek z Accordem z 2008 . Rozgięcie zabezpieczenia , wurt , klucz 3/4 , przedłużka 1,5 m i poddała się , ale łatwo nie było . Nie jest to problem w CRX-ach
makita z filmiku robi robotę Ja u siebie kiedyś też za hiny nie mogłem odkręcić, psikałem wd40 przedłużki walenie młotem i nic, zostawiłem. Na następny dzień bez oporu się odkręciła. WD40 musiał zadziałać. Wniosek taki że prysnąć dzień przed jak coś chce sie robić
Najpiękniejszy widok dla oka.......... piękna kobieta w CRXie...... a jaka kobieta w CRXie nie jest piękna:D