ustawienie listwy zebatej w maglownicy

Posty: 4   •   Strona 1 z 1
clk200k
Forumowicz
 
Posty: 402
Dołączył(a): 2009-12-01, 21:07
Lokalizacja: neuss

ustawienie listwy zebatej w maglownicy

przez clk200k » 2018-01-28, 15:37

UWAGA: Regulowac listwe zebata przy kolach ustawionych do
jazdy na wprost.
1. Poluzowac nakretke kontrujàcà specjalnym kluczem,
nastepnie poluzowac srube listwy zebatej.
2. Dokreciç sruby listwy zebatej momentem 25 Nm (2,5 kGm),
nastepnie poluzowaç go.
3. Dokreciç srube listwy zebatej momentem 3,9 Nm (0,4 kGm),
nastepnie cofnàc jà o wymagany kat.
Wymagany kat powrotu: 20° max.


co to za opis punkt 1 2i 3
najpierw poluzowac srube potem dokrecic ja momentem 25nm znowu poluzowac znowu dokrecic 3,9 nm i cofnac o max 20 stopni?
ktos regulacje maglownicy juz przeprowadzal u mnie jest okolo 5cm luzu powinno byc max1cm
bylo : e30, e36
jest : e90, del sol d16z6 sohc

Avatar użytkownika
wrobellos
Moderator
 
Posty: 3342
Dołączył(a): 2008-03-04, 00:45
Lokalizacja: Łódź
Samochód: crx

Re: ustawienie listwy zebatej w maglownicy

przez wrobellos » 2018-01-28, 16:19

5cm? przeca to listwy juz tam nie ma...

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

Re: ustawienie listwy zebatej w maglownicy

przez dj-napster » 2018-01-28, 16:55

Ja kiedyś regulowałem w Prelude i w ED9 ale nic to nie dało, zazwyczaj jest tam zużyta listwa i stuka, strzela przy kręceniu na postoju. Najtaniej wymienić wtedy maglownice na dobrą używaną.

Obydwie maglownice wymieniłem i było idealnie, brak luzu na kierownicy. Tylko nie ma pewności co kupisz.

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

Re: ustawienie listwy zebatej w maglownicy

przez Ptasior » 2018-01-29, 00:42

Kolejna istotna sprawa, to wymiana bialej tulejki ktora znajduje sie wewnatrz maglownicy na jej koncu od strony pasazera. Ona wysrodkowuje listwe i jak jest wyrobiona (tulejka) to lapiac za koniec wysunietej listwy i szarpiac czuc duzy luz. Zeby ja wymienic trzeba zdemontowac maglownice lecz nie jest to trudne. Na forum c4g zrobilem tutorial kiedys jak zmienic wklad magla na quaifa.

Swoja droga, po tej operacji chyba mi zostala oem maglownica z ed6...
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Posty: 4   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości