Błąd nr 1. B16A2 Del Sol `93 nie mam sił.

Posty: 30   •   Strona 2 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9894
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2013-02-13, 22:14

jak wtyczki pasuja to jest szansa ze odpali na slabych mapach :-)) ale to nie komp wg mnie

nie eku lapie tylko sonda :-))) i to ze nie ma w ssaku paliwa to nic nie zmienia bo chodzi o wydech a przy odpuszczaniu gazu i tak faza spalania wystepowala wiec ostatnie tchnienie spalin poszlo w wydech, zaten wspolczynnik nadmiaru powietrza moze byc za maly woz przelany i temu tak wyskoczy ;}
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
M!R@S
 
Posty: 7755
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2013-02-13, 22:19

Tak czy siak i tak mnie dziwi to, że sonda jest jednożyłowa
Obrazek

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9894
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2013-02-13, 22:38

przeciez napisal ze 4 :D
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
M!R@S
 
Posty: 7755
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2013-02-14, 00:00

aaa bo ja się pomieszałem już w tym temacie ;D skoro 4żyłowa to sprawdź czy napewno każdy kabel idzie tam gdzie trzeba, ja jak robiłem konwersje też pomieszałem i miałem chwile cyrki ale możesz to też sprawdzić skoro brałeś inną sondę.
Obrazek

driver1979
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2009-10-11, 14:51
Lokalizacja: mazury

przez driver1979 » 2013-02-14, 08:18

atom1 napisał(a):jak wtyczki pasuja to jest szansa ze odpali na slabych mapach :-)) ale to nie komp wg mnie

nie eku lapie tylko sonda :-))) i to ze nie ma w ssaku paliwa to nic nie zmienia bo chodzi o wydech a przy odpuszczaniu gazu i tak faza spalania wystepowala wiec ostatnie tchnienie spalin poszlo w wydech, zaten wspolczynnik nadmiaru powietrza moze byc za maly woz przelany i temu tak wyskoczy ;}


Tylko dlaczego w tym momencie odpuszczania gazu. Jak by przelewało to i w czasie normalnej jednostajnej jazdy powinien łapać błąd. Zastanawia mnie również że to jest błąd nr 1 a nie 43. Jak by instalacja to od razu powinien złapać a ja mogę jeździć cały dzień bez hamowania silnikiem i będzie git.

Kór...., a może mi 10 mryga. No właśnie jak dziesiątkę wymruga ?

Pablo575
 
Posty: 199
Dołączył(a): 2010-01-10, 18:00

przez Pablo575 » 2013-02-14, 09:45

Jak dłuższe mrugnęcie to będzie błąd numer 10 czyli czujnik temp powietrza w dolocie jak krótkie to sonda.
Obrazek

Avatar użytkownika
M!R@S
 
Posty: 7755
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2013-02-14, 11:00

heaheh to 10 czy 1 ;D chłopak się namęczył, a okaże się, że to 10tka i wszystko od nowa :P
Obrazek

driver1979
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2009-10-11, 14:51
Lokalizacja: mazury

przez driver1979 » 2013-02-14, 20:33

Krótkie czyli jeden :wrrr: , dobra w weekend powalczę z instalacją i jeszcze raz wtryski i podmienię od innej Hani i kompa od mojego 1,5. Po niedzieli dam znać co i jak. Znalazłem jeszcze jeden szczegół. czujnik prędkości pojazdu (VSS) podaje sygnał na ECU i z rozgałęzienia na zegary, sprawdzę czy na zegary idzie ten sam sygnał co do ECU.

Avatar użytkownika
M!R@S
 
Posty: 7755
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2013-02-14, 21:42

vss nie ma nic do ecu, jedynie to, że aby vtec się załączył to musi być chyba 30km/h :P
Obrazek

Avatar użytkownika
wrobellos
Moderator
 
Posty: 3771
Dołączył(a): 2008-03-04, 00:45
Lokalizacja: Łódź
Samochód: crx ed9 b18c

przez wrobellos » 2013-02-22, 14:46

i jak cos sie wyjasnilo bo mozliwe ze mam podbny problem z beseria ;p
Lapy swap H K B series
czesci ee8ed9
lekkie laminaty-maski klapy dokladki ed9ee8ed7ee9
budowa hybryd skrzyn biegow
tarcze 282mm
swap hamulca big brake
regeneracja zaciskow
montaz turbo kompresor
custom wydechy doloty kwas
reperaturki progow nadkoli

driver1979
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2009-10-11, 14:51
Lokalizacja: mazury

przez driver1979 » 2013-02-23, 09:20

Jeszcze się nie wyjaśniło. Przy chorowałem trochę tamten weekend, grypa żołądkowa, (jakiś wirus lata bo nie tylko ja ale hu. tam), sprawdziłem okablowanie i w porządku dzisiaj jadę do mojego kumpla, rozebrał d15, za dużo oleju brała do remontu, będę podmieniał kompa, listwę z wtryskami i co się tylko da, na koniec podmienię sondę ori z H-RV, jak ogarnę to napiszę .

Avatar użytkownika
przema72
 
Posty: 2251
Dołączył(a): 2006-12-08, 08:19
Lokalizacja: Włoszczowa

przez przema72 » 2013-02-23, 11:33

wklej jak mozesz wykres z osc , jak wyglada przy normalnej jezdzie i koniecznie jak wyglada przy puszczeniu nogi z gazu

najprosciej było by sie wpiąc i sprawdzic logi w ecu , zobaczyc jakie dane on wogole otrzymuje z mapa , tps itp

dlatego ze komputer po puszczeniu nogi z gazu przechodzi w tryb fuel cut , w trybie tym ecu " nie widzi" odczytów z sondy , nie ważne jaki afr na niej się pojawi nie powinien wywołać błędu sondy

driver1979
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2009-10-11, 14:51
Lokalizacja: mazury

przez driver1979 » 2013-03-02, 07:20

przema72 wykres z sondy zrobie i wkleje albo nagram ale jak sprawdzić logi w moim ecu to nie mam pojęcia, podejrzewam że to by rozwiązało sprawę.

driver1979
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2009-10-11, 14:51
Lokalizacja: mazury

Re: Błąd nr 1. B16A2 Del Sol `93 nie mam sił.

przez driver1979 » 2015-10-31, 20:30

Panie i Panowie temat ogarnięty po paru latach ale zawsze i jeszcze nigdy morda tak mi się nie cieszyła. Dla potomnych opiszę. Problem jak w temacie i zrobione tyle co pisałem. Ktoś z forum napisał nie pamiętam kto, bardzo mądrze sprawdź chłopie instalacje od sondy. Sprawdziłem, nie chciało mi się wierzyć w ogóle że to instalka ale sprawdziłem i gitara na żarówkę, omomieżem i przejście do masy , ktoś napisał oscyloskop no i podłączyłem. Sygnał z sondy idealny ale jak by ktoś go ( owłosił nie wiem jak to nazwać ) sinusoida z góry i z dołu miała pełno (włosków), zrobiłem bypass i gitara. Nie zrobiłem zrzutów z oscyloskopu byłem w trakcie walki , sorki.

P.S. to co nie pomogło Nowa sonda dedykowana NGK, uszczelka kolektora ssącego, przepustnicy , krokowego, MAP. Pamiętajcie błąd nr 1. Dzięki wszystkim. Tematu może niech moderator nie zamyka myślę że się rozwinie. Pozdro.

juliv
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2018-10-23, 15:42

Re: Błąd nr 1. B16A2 Del Sol `93 nie mam sił.

przez juliv » 2018-10-23, 15:43

:szok: :szok:

  Poprzednia strona
Posty: 30   •   Strona 2 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Teraz jest 2018-11-19, 14:04