Strona 2 z 2

PostNapisane: 2013-02-13, 22:14
przez atom1
jak wtyczki pasuja to jest szansa ze odpali na slabych mapach :-)) ale to nie komp wg mnie

nie eku lapie tylko sonda :-))) i to ze nie ma w ssaku paliwa to nic nie zmienia bo chodzi o wydech a przy odpuszczaniu gazu i tak faza spalania wystepowala wiec ostatnie tchnienie spalin poszlo w wydech, zaten wspolczynnik nadmiaru powietrza moze byc za maly woz przelany i temu tak wyskoczy ;}

PostNapisane: 2013-02-13, 22:19
przez M!R@S
Tak czy siak i tak mnie dziwi to, że sonda jest jednożyłowa

PostNapisane: 2013-02-13, 22:38
przez atom1
przeciez napisal ze 4 :D

PostNapisane: 2013-02-14, 00:00
przez M!R@S
aaa bo ja się pomieszałem już w tym temacie ;D skoro 4żyłowa to sprawdź czy napewno każdy kabel idzie tam gdzie trzeba, ja jak robiłem konwersje też pomieszałem i miałem chwile cyrki ale możesz to też sprawdzić skoro brałeś inną sondę.

PostNapisane: 2013-02-14, 08:18
przez driver1979
atom1 napisał(a):jak wtyczki pasuja to jest szansa ze odpali na slabych mapach :-)) ale to nie komp wg mnie

nie eku lapie tylko sonda :-))) i to ze nie ma w ssaku paliwa to nic nie zmienia bo chodzi o wydech a przy odpuszczaniu gazu i tak faza spalania wystepowala wiec ostatnie tchnienie spalin poszlo w wydech, zaten wspolczynnik nadmiaru powietrza moze byc za maly woz przelany i temu tak wyskoczy ;}


Tylko dlaczego w tym momencie odpuszczania gazu. Jak by przelewało to i w czasie normalnej jednostajnej jazdy powinien łapać błąd. Zastanawia mnie również że to jest błąd nr 1 a nie 43. Jak by instalacja to od razu powinien złapać a ja mogę jeździć cały dzień bez hamowania silnikiem i będzie git.

Kór...., a może mi 10 mryga. No właśnie jak dziesiątkę wymruga ?

PostNapisane: 2013-02-14, 09:45
przez Pablo575
Jak dłuższe mrugnęcie to będzie błąd numer 10 czyli czujnik temp powietrza w dolocie jak krótkie to sonda.

PostNapisane: 2013-02-14, 11:00
przez M!R@S
heaheh to 10 czy 1 ;D chłopak się namęczył, a okaże się, że to 10tka i wszystko od nowa :P

PostNapisane: 2013-02-14, 20:33
przez driver1979
Krótkie czyli jeden :wrrr: , dobra w weekend powalczę z instalacją i jeszcze raz wtryski i podmienię od innej Hani i kompa od mojego 1,5. Po niedzieli dam znać co i jak. Znalazłem jeszcze jeden szczegół. czujnik prędkości pojazdu (VSS) podaje sygnał na ECU i z rozgałęzienia na zegary, sprawdzę czy na zegary idzie ten sam sygnał co do ECU.

PostNapisane: 2013-02-14, 21:42
przez M!R@S
vss nie ma nic do ecu, jedynie to, że aby vtec się załączył to musi być chyba 30km/h :P

PostNapisane: 2013-02-22, 14:46
przez wrobellos
i jak cos sie wyjasnilo bo mozliwe ze mam podbny problem z beseria ;p

PostNapisane: 2013-02-23, 09:20
przez driver1979
Jeszcze się nie wyjaśniło. Przy chorowałem trochę tamten weekend, grypa żołądkowa, (jakiś wirus lata bo nie tylko ja ale hu. tam), sprawdziłem okablowanie i w porządku dzisiaj jadę do mojego kumpla, rozebrał d15, za dużo oleju brała do remontu, będę podmieniał kompa, listwę z wtryskami i co się tylko da, na koniec podmienię sondę ori z H-RV, jak ogarnę to napiszę .

PostNapisane: 2013-02-23, 11:33
przez przema72
wklej jak mozesz wykres z osc , jak wyglada przy normalnej jezdzie i koniecznie jak wyglada przy puszczeniu nogi z gazu

najprosciej było by sie wpiąc i sprawdzic logi w ecu , zobaczyc jakie dane on wogole otrzymuje z mapa , tps itp

dlatego ze komputer po puszczeniu nogi z gazu przechodzi w tryb fuel cut , w trybie tym ecu " nie widzi" odczytów z sondy , nie ważne jaki afr na niej się pojawi nie powinien wywołać błędu sondy

PostNapisane: 2013-03-02, 07:20
przez driver1979
przema72 wykres z sondy zrobie i wkleje albo nagram ale jak sprawdzić logi w moim ecu to nie mam pojęcia, podejrzewam że to by rozwiązało sprawę.

Re: Błąd nr 1. B16A2 Del Sol `93 nie mam sił.

PostNapisane: 2015-10-31, 20:30
przez driver1979
Panie i Panowie temat ogarnięty po paru latach ale zawsze i jeszcze nigdy morda tak mi się nie cieszyła. Dla potomnych opiszę. Problem jak w temacie i zrobione tyle co pisałem. Ktoś z forum napisał nie pamiętam kto, bardzo mądrze sprawdź chłopie instalacje od sondy. Sprawdziłem, nie chciało mi się wierzyć w ogóle że to instalka ale sprawdziłem i gitara na żarówkę, omomieżem i przejście do masy , ktoś napisał oscyloskop no i podłączyłem. Sygnał z sondy idealny ale jak by ktoś go ( owłosił nie wiem jak to nazwać ) sinusoida z góry i z dołu miała pełno (włosków), zrobiłem bypass i gitara. Nie zrobiłem zrzutów z oscyloskopu byłem w trakcie walki , sorki.

P.S. to co nie pomogło Nowa sonda dedykowana NGK, uszczelka kolektora ssącego, przepustnicy , krokowego, MAP. Pamiętajcie błąd nr 1. Dzięki wszystkim. Tematu może niech moderator nie zamyka myślę że się rozwinie. Pozdro.

Re: Błąd nr 1. B16A2 Del Sol `93 nie mam sił.

PostNapisane: 2018-10-23, 15:43
przez juliv
:szok: :szok: