Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez lopullus2 » 2007-05-26, 01:13
przez aab » 2007-05-26, 01:19
przez Towelie » 2007-05-26, 02:33
przez Lemens » 2007-05-26, 06:37
przez lopullus2 » 2007-05-27, 20:32
przez Bastek » 2007-05-27, 20:38
przez lopullus2 » 2007-05-27, 20:45
przez Bastek » 2007-05-27, 20:54
przez lopullus2 » 2007-05-27, 20:59
przez Towelie » 2007-05-27, 21:51
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości