Strona 2 z 3

PostNapisane: 2007-06-04, 21:17
przez Krychu
napisz miasto z jakiego jesteś, moze ktos z twojej okolicy chetnie cie przewiezie :D
ja bylem pod wrazeniem nawet przy moim D15B2 ;)

PostNapisane: 2007-06-04, 21:18
przez m6nj
1na mój gust seria..2 dłubniety napewno..pzdr

PostNapisane: 2007-06-04, 21:27
przez Krzyh00
m6nj napisał(a):1na mój gust seria..


seria ED9 w 7sek do setki? nie bardzo ;)

PostNapisane: 2007-06-04, 21:28
przez TJ
Ten z pierwszego filmika robi 150 w granicach 15 sek, czyli miałby na ćwiartkę czas poniżej 15. Więc chyba to nie seria, albo nasze ceerki są już tak skatowane. A VTEC na drugim kręci się do 10000RPM więc to napewno nie stock.

PostNapisane: 2007-06-04, 21:41
przez m6nj
moze i to nie seria ale szybkosc poruszania sie dwóch zegarów porównuje ze swoim ee8 no i jest bardzo podobnie a jak wiemy seryjny Vtec nie ucieka ed9 az tak za duzo..

PostNapisane: 2007-06-05, 08:16
przez Ali-En
Wszyscy tak pisza o tych dieslach i dieslach. A tak naprawde ponizej 2 tys obrotow wszystkie nowe diesle tez nie za bardzo jada. Przyklad 2.0 TDI VW ponizej 2 tys to auto stoi, nie dzieje sie kompletnie nic, maluch jest w stanie go wyprzedzic. Poza tym duzy lag na turbinie. Fakt ze jak turbina zacznie ladowac tak od okolo 2 tys to wciska. Sprzedaje nowe samochody i mam okazje jezdzic najrozniejszymi dieslami o pojemnosci od 1.9 do 3.2 i naprawde charakterystyka benzyniaka to jest to, rownomierne rozwijanie mocy i momentu.
Wracajac do crxa to autko przez swoja mase porusza sie cialkiem przyzwoicie w dolnych partiach obrotow. Np w zimie uzywam tylko dwoch biegow, 2 do ruszania i 3 do jazdy. Filmiki mala Ci dadza, licza sie subiektywne odczucia, dla jednego bedzie to kupa a dla drugiego super.

PostNapisane: 2007-06-05, 08:36
przez SZama89
Ali-En, dobrze prawi w dieslu uciag zaczyna sie od 2-2,5 tys obr, ale konczy sie gdzies ok 4 pozniej to juz jest padaka.
ps tak z ciekawosci w jakim salonie pracujesz??

PostNapisane: 2007-06-05, 09:18
przez kruszyn
Ja Ci koleszko powiem tak .. jezdzilem wieloma autami nowymi starymi mocnymi slabszymi ale crx mnie zaskoczyl i nawet przestraszyl :) radochy z jazdy tym autem jest naprawde sporo i na brak mocy ( przynajmniej na poczatku ) narzekal nie bedziesz :)
co do wkrecania sie na 5 od 2000 tys... po co jak mozna go dociagnac na 4 do 7 i dopiero przeskoczyc huehue :P :P :P znajdz cos zdrowego i nie grzebanego i kupuj !!!! nie bedziesz zalowal

PostNapisane: 2007-06-05, 11:17
przez grom
silnik i skrzynia w edku sa na tyle elastyczne ze możesz pominąć 3 i 4 ale szkoda panewek:) poza tym nie będziesz raczej jeździł do 2-3 tys bo te obroty masz zaraz po dotknięciu gazu:)
czas od0 do 100 na tym filmiku z edkiem to 8 sekund to jest zdrowa seria:) a ten drugi to jest przecież amerykaniec z b seria swapniętą

PostNapisane: 2007-06-05, 15:12
przez Krzyh00
grom napisał(a):czas od0 do 100 na tym filmiku z edkiem to 8 sekund to jest zdrowa seria:)


moim stoperem jakbym nie mierzyl wychodzi 7 wiec seria to na pewno nie jest.

PostNapisane: 2007-06-05, 15:49
przez Dr_
przy odcince na 2 biegu ma 100km/h a przeciez w ed9 skrzynia jest troche dluzsza

PostNapisane: 2007-06-05, 16:04
przez Krzyh00
akurat skrzynie mysle ze ma seryjna, odciecie w edku jest na 7800 a on tam nawet 7500 nie mial jak 3 zapiął :)

PostNapisane: 2007-06-05, 16:12
przez Dr_
fakt..źle popatrzyłem :ok:

PostNapisane: 2007-06-05, 17:40
przez major000
spoko nie ma tematu, jechalem dzis wkoncu crx-em i jest git. dzieki za odpowiedzi. pozatym szukam Crki i jakby ktoś miał namiary na zdrową niunie do sprzedania to bede wdzieczny, ed9 lub vtec.pozdro

PostNapisane: 2007-06-05, 18:47
przez mastacrx
echalem dzis wkoncu crx-em i jest git. dzieki za odpowiedzi. pozatym szukam Crki i jakby ktoś miał namiary na zdrową niunie do sprzedania to bede wdzieczny, ed9 lub vtec.pozdro


i następny zarażony ;)