mariusz123 napisał(a):silnikowe x2,a nadwozie x3 to napewno,przyklad skrzynia biegow ed9 500zl ee8 1500zl,kupic ee8 to nie problem,ale problem jest jak sie zacznie dup..czyc,jak oto ci chodzi....jak nie masz co miesiac min 500zl na luzno - kupuj ed9,,,,chyba ze chcesz kupic i jezdzic az sie rozsypie
Haro napisał(a):płyn chłodniczy, płyn do spryskiwaczy no i filterki.
kukus napisał(a):Haro napisał(a):płyn chłodniczy, płyn do spryskiwaczy no i filterki.
wyjatkowo typowe czesci dla ee8
gdyby czesci byly w podobnej cenie nie jezdzilbym edkiem tylko wutekiem i mialbym juz 240 koni a nie odpowiednio dla serii D ... mniej
edek jest drogi a jak sie jezdzi to sie zuzywa
jezeli ktos kupil by w niedziele pojechac po dziewczyne na pizze... spoko pewnie bedzie sluzyc a sluzec aleja nie wyobrazam sobie wutkiemrobic tak jak dzis 120km po miescie.
na samych skryzniach zbankrutowalbym bo juz II zaczyna sie odzywac
a kupic aparat zaplonowy gdy mi np wywalilo ecu4? de edka kazda czesc mozna miec w pol minuty jezeli wiadomo do kogo po co dzownic a do B16... ciezka sprawa z byle [lubiezne posuwanie dupa w tyl i przod]... dla przykaldu zapytajcie sie sajdera ile szukal lampy kiedys tam
//|//(-_-)$ napisał(a):jak kogoś stać na EE8 to i stać go na części.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości