POTRZEBNA POMOC !!!

Posty: 7   •   Strona 1 z 1
ozim
Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2006-06-22, 09:37
Lokalizacja: Legnica

POTRZEBNA POMOC !!!

przez ozim » 2007-06-20, 20:53

Mam problem z moim CRX-em ! Nie wkreca sie z wolnych obrotow tak jak powinien przerywa do 3 tys/obr. i czasem po gwaltownym dodaniu gazu z obr. jalowych robi buuuuuuu i potrafi zgasnac lub wkreci sie z oporami. Dodam ze diagnostyka nic nie zmienila a wszystko jest niby ok brak oczywiscie bledow a jednak lipa. Jesli mozesz mi pomoc nie zwlekaj :) DZIEKI

m6nj
Forumowicz
 
Posty: 478
Dołączył(a): 2007-01-16, 23:01
Lokalizacja: łeczna

przez m6nj » 2007-06-20, 21:25

popatrz przewody i aparat zapłonowy bo te 2 rzeczy sa głównie powodem takich objawów a to ze z jałowych nie chce sie wkrecic i gasnie to ja miałem tak samo dopóki nie przelutowałem przekaznika :D

ozim
Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2006-06-22, 09:37
Lokalizacja: Legnica

przez ozim » 2007-06-20, 21:34

jakby to bylo tak proste (przewody,swiece) to nie zawracalbym nikomu glowy:0 - przewody i swiece nowe firmy NGK Auto z dnia na dzien przestalo jezdzic :(

m6nj
Forumowicz
 
Posty: 478
Dołączył(a): 2007-01-16, 23:01
Lokalizacja: łeczna

przez m6nj » 2007-06-20, 21:36

no to aparat albo przekażnik!

Avatar użytkownika
rafisz
Forumowicz
 
Posty: 2289
Dołączył(a): 2005-11-26, 14:47
Lokalizacja: WPR
Samochód: accord 8 gen CW2

przez rafisz » 2007-06-20, 22:15

kat wyprzedzenia zaplonu sie nie przestawil?
sprawdz polaczenia kabli wewnatrz aparatu zaplonowego i w tych kostkach na zewnatrz

ozim
Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2006-06-22, 09:37
Lokalizacja: Legnica

przez ozim » 2007-06-21, 07:45

auto jest juz po pelnej diagnostyce wszystkie parametry ksiazkowe a jednak nie jezdzi i tu urodzil sie problem - nie znaleziono usterki czy nieprawidlowosci

Avatar użytkownika
Mariusz_S
Forumowicz
 
Posty: 164
Dołączył(a): 2006-01-28, 13:33
Lokalizacja: TST/KR

przez Mariusz_S » 2007-06-21, 08:18

ja miałem dokladnie tak samo. do tej pory się z tym nie uporałem w calości i od czasu do czasu wraca. zwłascza po jakichś deszczach czy jak auto postoi tydzień. nie mam kiedy się do tego porządnie dobrać. jednak pomaga poruszanie wiązką kabli co jest od tyłu silnika, a w zasadzie leży na skrzyni. część z tych kabli biegnie do wtyczek aparatu zapłonowego. to polowa sukcesu. trzeba jeszcze znaleźć co i jak i dlaczego. może masz to samo.
"I'm forever blowing bubbles
Pretty bubbles in the air
They fly so high
They reach the sky
And like my dreams they fade and die
Fortunes always hiding, I've looked every where
I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air!"

Posty: 7   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Teraz jest 2024-04-19, 22:27