Strona 5 z 5

PostNapisane: 2007-08-03, 18:00
przez koniu
moze jest ale i tak jest dość głośny.

PostNapisane: 2007-08-04, 15:55
przez Krzyh00
wczoraj wieczorem skonczylem zakladac to ustrojstwo czyli 4-2-1, rezonator i tenrai catback. poki co bez zatyczki jeszcze nie odpalalem, na zatyczce chodzi lepiej niz przypuszczalem, na tym filmiku konia z zatyczka dzwiek przypomina przelot zatkany butem, takie syczenie smieszne, w rzeczywistosci tego nie ma, chodzi rasowo. czuc na pewno wiekszy moment szczegolnie na dole, chetniej rusza, lepiej sie wkreca. moim zdaniem nie jest za glosny, na miasto jest w sam raz, na trasie jeszcze nie sprawdzalem, ale jak bedzie za glosny to przerobie troche ta zatyczke zeby bardziej tlumila.

to tyle jesli chodzi o efekt koncowy, niestety przy montazu mamy nieodparte wrazenie taniej chinszczyzny, dokladnosc spasowania flansz, uszczelek, otworow na sruby jest gorsza niz za czasow kiedy sie bawilem w podkrecanie malucha i myslalem ze juz wiecej nie zobacze otworow ktore sie nie pokrywaja, margines bledu w wierceniu otworow jest tak duzy ze po skreceniu flansz nie wiadomo czy rury ida w osi, dodatkowa lipa to kiepskie giecie tlumika koncowego, jest za duzy kąt przez co rura wlasciwie zapiera sie o bude pod kolem zapasowym, no i co powoduje ze drgania przenosza sie na bude i troche trzesie na wolnych. no i nie wiem jak u was ale u mnie kolektor jak przymierzalem bez uszczelki zahaczal o blok w dolnych naroznikach, nie chcialem ryzykowac czy uszczelka jest na tyle gruba zeby sie nie zaparlo przy dokrecaniu wiec go w tych miejscach troche podszlifowalem, seryjny kolektor jest wlasnie ciut wezszy w tych miejscach wiec sprawdzcie czy wam nie wydmuchuje uszczelek. ale niestety takie sa realia, wydech faktycznie przestawia wartosc ceny z ebay, po doliczeniu wszystkich kosztow zwiazanych z przeslaniem go do polski robi sie lekki przerost formy nad trescia, ale niestety dotyczy to wszystkiego co nie jest produkowane u nas od lamp po felgi, wszystko mamy dwa razy drozej niz koledzy ze stanow :nieok: wiec tak czy siak nie mamy chyba lepszej alternatywy bo za jakosc sie placi i pewnie za wydech profi spasowany bysmy musieli zaplacic 2 czy 3 razy tyle, mozna by zartem powiedziec ze u nas kazdy z duma powie ze sciagnal sobie wydech ze stanow za 1,5 klocka a w stanach mowia "no sluchaj bida u mnie, bede musial sobie tenraja kupic" ;) :)

PostNapisane: 2007-08-11, 20:40
przez Swistak
moze glupie pytanie ale po co jest ta srubka na koncu tlumika? czy ona sluzy do wyjecia srodka? bo jak probowalem to za cholere nie chcialo nic wyjsc?:)

PostNapisane: 2007-08-11, 22:12
przez tomciuherba
No faktycznie Swistak pytanie masz krejzi :D
Srubke dkręcasz i wyciągasz wkładkę wyciszającą...

PostNapisane: 2007-08-11, 22:46
przez Swistak
aha...czyli jutro rano zrobie podejscie numer 2. ok dzieki za wyrozumialosc dla mojego pytania:)