Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez kubek0071 » 2007-07-19, 14:02
przez Krychu » 2007-07-19, 14:14
przez kubek0071 » 2007-07-19, 14:22
przez Krzyh00 » 2007-07-19, 14:34
przez Krychu » 2007-07-19, 15:46
przez badam » 2007-07-19, 16:36
przez lukas.elk » 2007-07-19, 17:03
Krychu napisał(a):no crx to takie coupe z przymruzeniem oka
przez marcin_crx » 2007-07-20, 01:57
przez tomciuherba » 2007-07-23, 10:26
przez koniu » 2007-07-23, 10:36
przez Krychu » 2007-07-23, 13:37
CRX to "Civic Coupe CRX". Tak jest nawet na instrukcji...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości