Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Walter » 2007-11-07, 23:47
przez przema72 » 2007-11-08, 08:04
przez Junior » 2007-11-08, 19:02
przez rajago » 2007-11-08, 22:53
czingis napisał(a):ja mam na 14' 175/65 i taki rozmiar polecam. Rok temu stalem przed tym samym wyborem...
przez polkar » 2007-11-09, 17:23
przez atom1 » 2007-11-10, 17:30
przez freerider.crx » 2007-11-10, 17:59
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości