kiedy samochód sie toczy słychac tarcie turz przed tym jak stanie tarcie przechodzi w stukanie. na dzwiek niemaja wpływu obroty silnika ani to czy wogule jest on uruchomiony. ma ktos pomysł co to morze byc ?
vit
przez vit » 2007-10-27, 13:31
Dobrze by było abys przynajmniej wiedział skąd to dochodzi: z przodu ,z pod maski z tyłu , na skręconych kołach itd..
dochodzi najprawdopodobniej z przodu z lewej strony. słychac na prostych kołach. przy skreconych jakby troche mniej ale róznica niejest duza a zkad dokładnie to ciezko stwierdzic bo jak auto stoji jest całkowita cisza.
DOKŁADNIE trzeba wymienic piaste na nowa albo uzywana w dobrym stanie koszt do 150 zł za uzywke, nowa miedzy 200-300 badz wiecej jezeli sie nie myle (mowie o ed9 )
W ed9 nawet z tyłu masz piaste (samego łozyska nie dostaniesz)
Miałem takie stuki i tarcia w tylnym kole .Na zakretach tarło mniej a na prostej bardzo.
Piasta na 100%
Doradztwo finansowo-ubezpieczeniowe GRUPY I N G : kom. 509-358-318 -Fundusz Inwestycyjny
-Kredyty Hipoteczne
-II OFE
-III-nieobowiazkowy
-Ubezpieczenia Grupowe
-Ubezpieczenia na Życie
jak jest kiera prosto to mi cos strasznie piszczy przy lekkim skrecaniu w jedna i druga strone kiera. aha. jak zaczynam bujac zawiasem (siad na blotnik) to tez piszczy. przy ruszaniu i chamowaniu tez. podczas jazdy prosto nie. dopiero jak skrece lekko.
dzieje sie to w lewym przednim kole.
nie trzeba, wymienia się same łóżyska, z tyłu tylko wymienia się z piastą
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.