Odbudowa ed9 budzet 24.000

Posty: 37   •   Strona 2 z 3   •   1, 2, 3
Avatar użytkownika
Wenega
Forumowicz
 
Posty: 954
Dołączył(a): 2012-05-22, 10:15
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Odbudowa ed9 budzet 24.000

przez Wenega » 2016-01-04, 21:47

hmm.. mi turbo wstaje trochę powyżej 4k obrotów, więc gdzie tu zbieranie się od początku?? ;)
ED9 by Wenega
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=62748

Avatar użytkownika
Maniek93
Forumowicz
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

Re: Odbudowa ed9 budzet 24.000

przez Maniek93 » 2016-01-04, 21:55

200nm od 2000 obrotow bez zadnego laga to jest nic? :)

Avatar użytkownika
akMe
Administrator
 
Posty: 2051
Dołączył(a): 2009-03-19, 17:43
Lokalizacja: Irl

Re: Odbudowa ed9 budzet 24.000

przez akMe » 2016-01-04, 21:55

Dzemor napisał(a):Jakoś mi się nie chce wierzyć że silnik z turbo który zaczyna się zbierać od początku swoich obrotów był wolniejszy od n/a o tej samej mocy.

Ok- zbiera sie od wdlg Ciebie przy 1700 i laduje full boost... a konczy ladowac przy 5-6k... :P
Poza tym d seria dmuchana tez niema sryliarda NM...

Avatar użytkownika
Dzemor
Forumowicz
 
Posty: 302
Dołączył(a): 2013-10-14, 19:22
Lokalizacja: Koszalin

Re: Odbudowa ed9 budzet 24.000

przez Dzemor » 2016-01-04, 21:57

Wenega napisał(a):hmm.. mi turbo wstaje trochę powyżej 4k obrotów, więc gdzie tu zbieranie się od początku?? ;)


To ty masz jakiegoś kloca z dizla na baranie i silnik musi się trochę nakręcić aby napompować całą objętość kolektora :) coś w stylu T04 z Subaru na krótkim żeliwnym kolektorze ma znacznie wcześniej moc :)

Avatar użytkownika
Dzemor
Forumowicz
 
Posty: 302
Dołączył(a): 2013-10-14, 19:22
Lokalizacja: Koszalin

Re: Odbudowa ed9 budzet 24.000

przez Dzemor » 2016-01-04, 21:59

Maniek93 napisał(a):200nm od 2000 obrotow bez zadnego laga to jest nic? :)


Cały czas wchodzi w grę jeszcze różnica wagi całego zestawu ;)

Avatar użytkownika
orzech007
Forumowicz
 
Posty: 640
Dołączył(a): 2011-05-06, 23:17
Lokalizacja: Warmia Mazury
Samochód: CRX EE8

Re: Odbudowa ed9 budzet 24.000

przez orzech007 » 2016-01-04, 22:35

Matke oszukasz, ojca oszukasz ale pojemnosci nie oszukasz :D Projekt na wypierdolu sie szykuje a Ty proponujesz d15 na podklad? To juz niech lepiej zostawi ta A9 ;) To nie jajka ani VI g zeby takie rzezby tworzyc ;)
Części EE8/EE9

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

Re: Odbudowa ed9 budzet 24.000

przez atom1 » 2016-01-04, 23:12

a na moje kasy nie jest duzo zeby robic profi, wiec b18c6 byloby miodne moim zdaniem i tanie do wlozenia bo K to troche wiecej kasy za przekladke, blacha 8-10, silnik 20, i zostanie na zawias :-)) k jest fajne ale w tej budzie jakos mi nie lezy :-) taki nowoczesny
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
Wenega
Forumowicz
 
Posty: 954
Dołączył(a): 2012-05-22, 10:15
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Odbudowa ed9 budzet 24.000

przez Wenega » 2016-01-05, 09:17

Dzemor napisał(a):
Wenega napisał(a):hmm.. mi turbo wstaje trochę powyżej 4k obrotów, więc gdzie tu zbieranie się od początku?? ;)


To ty masz jakiegoś kloca z dizla na baranie i silnik musi się trochę nakręcić aby napompować całą objętość kolektora :) coś w stylu T04 z Subaru na krótkim żeliwnym kolektorze ma znacznie wcześniej moc :)


TD04-16hl rzeczywiście jest z diesla..

hmm.. kurcze a przecież w dieslu turbo działa na niskim zakresie obrotów i wstaje wcześniej.. Ty wiesz w ogóle o czym piszesz człowieku? bo chyba nie bardzo :P zweryfikuj najpierw swoja wiedzę i przestań wypisywać bzdury!

i ciekaw jestem co rozumiesz pod sstwierdzeniem:
Dzemor napisał(a): coś w stylu T04 z Subaru na krótkim żeliwnym kolektorze ma znacznie wcześniej moc :)
.. tak z 500 obrotow wcześniej..
ED9 by Wenega
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=62748

Avatar użytkownika
shinu
Forumowicz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 2009-11-22, 12:22

Re: Odbudowa ed9 budzet 24.000

przez shinu » 2016-01-05, 19:04

@tytoos

moje wrażenie po przeczytaniu postów autora jest takie, że chce zbudować fajny samochód do jazdy po mieście (lansu :P )
Projekt zapewne ma budzić podziw, żeby składkowicze byli z niego również dumni ;)


Tak i nie;p Auto chce utrzymać w konwencjonalnej lini, zadnych dziwnych przerobek, spoilerow czy ledow spod spodu auta
Mysle, ze dobrze zrobiona seria (w kazdym razie wizualna) rowniez bedzie budzic "podziw" :p

Co do silnika, myślałem jeszcze aby moze zamiast dmuchac wziac jakas fajna, dobra jednostkę na vtecu.
Aczkolwiek nie ukrywam, ze wizja turbinki bardzo mnie cieszy;p

Mamy jeszcze 3 dni wiec na pewno uda nam się coś wspólnie wymyślić, ogolny zarys tego co bedziemy robic.

Tak btw, co myslicie o pastelowym lakierze? taki brudny bialy z domieszka lekkiego brazowego xD
"Do pełni szczęścia wystarczy mi kawałek huśtawki. Kiedy jest cała, cała dla mnie, odpływam. Nie poznasz, nie zrozumiesz. ."

Avatar użytkownika
newuser
Forumowicz
 
Posty: 982
Dołączył(a): 2009-10-25, 13:39
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Odbudowa ed9 budzet 24.000

przez newuser » 2016-01-05, 19:31

Według mnie CRX z mocną B-serią N/A to taka "klasyka tuningu"- nie wiem jak to określić... kultowe auto przerobione w kultowy sposób. Ale pomyśl co w przypadku naprawy projektu przy ewentualnym fakapie gdy zabraknie funduszy? ;) Poczciwe D16 DOHC czy SOHC turbo taniej podmienić niż B18C6 nie mówiąc o K20 ;) A coś mi się kojarzy że latał tu na forum żółto-niebieski rex z Z5 albo A9 w okolicy 300 KM, o ile się nie mylę.
No ABS, no ESP - PURE DRIVE

Resztka rzeczy po Civie 4!

Avatar użytkownika
akMe
Administrator
 
Posty: 2051
Dołączył(a): 2009-03-19, 17:43
Lokalizacja: Irl

Re: Odbudowa ed9 budzet 24.000

przez akMe » 2016-01-05, 21:26

tak- mac102 chyba z zielonej g.

Avatar użytkownika
shinu
Forumowicz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 2009-11-22, 12:22

Re: Odbudowa ed9 budzet 24.000

przez shinu » 2016-01-05, 22:15

Panowie, pytanie czysto techniczne odnosnie strony:p Moze ktos bedzie wiedzial mimo wszystko

Jest jakas w miare prosta opcja aby wrzucic na strone na wp modul/script czy jak to zwal, dzieki, ktoremu osoba po wplaceniu dotacji (badz podczas tego procesu) bedzie mogla zostawic komentarz w przygotowanym do tego miejscu? cos na wzor tej strony.

Obrazek
"Do pełni szczęścia wystarczy mi kawałek huśtawki. Kiedy jest cała, cała dla mnie, odpływam. Nie poznasz, nie zrozumiesz. ."

Avatar użytkownika
Robs
Forumowicz
 
Posty: 173
Dołączył(a): 2008-08-24, 22:05
Lokalizacja: Poznań

Re: Odbudowa ed9 budzet 24.000

przez Robs » 2016-01-05, 22:47

newuser napisał(a):Według mnie CRX z mocną B-serią N/A to taka "klasyka tuningu"- nie wiem jak to określić... kultowe auto przerobione w kultowy sposób. Ale pomyśl co w przypadku naprawy projektu przy ewentualnym fakapie gdy zabraknie funduszy? ;) Poczciwe D16 DOHC czy SOHC turbo taniej podmienić niż B18C6 nie mówiąc o K20 ;) A coś mi się kojarzy że latał tu na forum żółto-niebieski rex z Z5 albo A9 w okolicy 300 KM, o ile się nie mylę.

Jak wyżej, B18c6 najbardziej klasycznie tu pasuje, natomiast w razie fuck'upu podmiana to spory problem.Nie dotyczy to k20 , dostępność i ceny nieporównywalne do c6. Z turbo prędzej czy później są problemy (mniejsze i większe) przerobiony temat na wylot.
Bezapelacyjnie nic nie zastąpi nieotwieranego,seryjnego dołu pod względem bezawaryjności. Najlepszą moc do wagi i bezawaryjności daje K20
Jak ma być grubo to B18c6,B20VTEC,K20
BTW F20c to padaka :dupa:
Performance ... second

Avatar użytkownika
shinu
Forumowicz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 2009-11-22, 12:22

Re: Odbudowa ed9 budzet 24.000

przez shinu » 2016-01-05, 23:16

B18c6 , ladnie to wyglada;p

https://www.youtube.com/watch?v=f-nnjJ9uTe8

co do k20 to "plus" jest taki, ze warsztat gdzie auto bedzie robione czasem dorzuca na lawete a uk za 100 funtow auta k20 w dobrym stanie, ale badz co badz, jaki silnik by nie bylto chcialbym poslac go na generalny generalny remont. Takze koszta chyba wiele sie nie zmienia niz kupic taki z uk czy kupic u nas i tez naprawiac.

Ah i aspekt mimo wszystko dosc wazny, jesli zrezygnowac z lpg to fajnie jakby auto nie palilo wiecej jak te 8-9L przy normalnej jezdzie. (tyle co moj peugeot 207 1.4 xD) Wiem, ze to nie bedzie desel, ale tak swoja droga bylem ostatnio w szoku jak wzialem A6 1.9 190hp do trasy. 140km/h a on kopci nie cale 7L ropy.
"Do pełni szczęścia wystarczy mi kawałek huśtawki. Kiedy jest cała, cała dla mnie, odpływam. Nie poznasz, nie zrozumiesz. ."

Avatar użytkownika
newuser
Forumowicz
 
Posty: 982
Dołączył(a): 2009-10-25, 13:39
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Odbudowa ed9 budzet 24.000

przez newuser » 2016-01-05, 23:58

a propo dizli, to ostatnio jechaliśmy ze znajomymi w 5 osób kolegi Vulva S40. Pyrkał sobie na trasie około 120 i spalanie pokazywał 4,2 - 4,5 dla silniczka 1.6 :) wynik oko cieszył ;)
A co do swapa to zawsze był temat rzeka ;) C6 już każde będzie życiem zmęczone, K20 niby młodsze ale mody chyba droższe.
No ABS, no ESP - PURE DRIVE

Resztka rzeczy po Civie 4!

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 37   •   Strona 2 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Teraz jest 2024-04-20, 04:21