Dzemor napisał(a):Jakoś mi się nie chce wierzyć że silnik z turbo który zaczyna się zbierać od początku swoich obrotów był wolniejszy od n/a o tej samej mocy.
Wenega napisał(a):hmm.. mi turbo wstaje trochę powyżej 4k obrotów, więc gdzie tu zbieranie się od początku??
Maniek93 napisał(a):200nm od 2000 obrotow bez zadnego laga to jest nic?
Dzemor napisał(a):Wenega napisał(a):hmm.. mi turbo wstaje trochę powyżej 4k obrotów, więc gdzie tu zbieranie się od początku??
To ty masz jakiegoś kloca z dizla na baranie i silnik musi się trochę nakręcić aby napompować całą objętość kolektora coś w stylu T04 z Subaru na krótkim żeliwnym kolektorze ma znacznie wcześniej moc
.. tak z 500 obrotow wcześniej..Dzemor napisał(a): coś w stylu T04 z Subaru na krótkim żeliwnym kolektorze ma znacznie wcześniej moc
moje wrażenie po przeczytaniu postów autora jest takie, że chce zbudować fajny samochód do jazdy po mieście (lansu )
Projekt zapewne ma budzić podziw, żeby składkowicze byli z niego również dumni
newuser napisał(a):Według mnie CRX z mocną B-serią N/A to taka "klasyka tuningu"- nie wiem jak to określić... kultowe auto przerobione w kultowy sposób. Ale pomyśl co w przypadku naprawy projektu przy ewentualnym fakapie gdy zabraknie funduszy? Poczciwe D16 DOHC czy SOHC turbo taniej podmienić niż B18C6 nie mówiąc o K20 A coś mi się kojarzy że latał tu na forum żółto-niebieski rex z Z5 albo A9 w okolicy 300 KM, o ile się nie mylę.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości