Strona 2 z 2

Re: Silnik a wyposażenie Pierwsza Honda

PostNapisane: 2017-03-10, 13:34
przez Makaron
Czyli nie ma sensu rozwodzić się nad tym, przy zakupie ?

Re: Silnik a wyposażenie Pierwsza Honda

PostNapisane: 2017-03-10, 14:53
przez Makaron
Jest tez taka myśl, ze mógłbym zrobić swap.
Kupić solke z d16y8 (już łapie oznaczenia) motegi z ładna buda( co nir jest trudne) i wsadzić tam b16a2. Co myślicie o tym pomyśle ? Sprawdzi się to ?
Myśle ze wszystko byłoby kompatybilne. Co Ew. Musiałbym do tego wymienić i jakich kosztów mógłbym sirbspodziewac ?
W ostateczności mógłbym spróbować kupić vti a wnętrze dokupić.

Re: Silnik a wyposażenie Pierwsza Honda

PostNapisane: 2017-03-10, 16:01
przez -venom-
A B16A3 nie było przypadkiem tylko na USA?

Co do swapowania b-serii w miejsce d-serii - jest o tym milion tematów i tam szukaj. W skrócie swap ok 4-6 tys + rozrządy, oleje i inne duperele, robocizna - wyjdzie prawie wartość auta... A jak nie masz o tym większego pojęcia to albo ktoś Ci wepchnie słaby silnik albo tuner Cię skasuje...

Ja bym na Twoim miejscu szukał oryginalnego VTI w jak najlepszym stanie. Jak się przy okazji trafi Motegi/Daytona lub inna wersja ze skórą (takie też są) to będzie to dodatkowy atut.

Re: Silnik a wyposażenie Pierwsza Honda

PostNapisane: 2017-03-10, 16:09
przez Makaron
Dobra, łapie.
Dziękuje bardzo

Re: Silnik a wyposażenie Pierwsza Honda

PostNapisane: 2017-03-10, 22:22
przez qba_21
dawno nie było tutaj takiego tematu:)
Motegi nie widziałem 160KM
Daytona raz z b16a2 ale nie wiem czy nie był to przeszczep.
miałem kiedyś sel sola esi z manualnym dachem. Jak miał bym teraz kupić del sola to motegi z elektrycznym. Jest trochę zabawy z tym manualem, po prostu za którymś razem nie chciało mi się go ściągać;/ fakt że bagażnik jest dużo bardziej pojemny, wszystko zależy czego potrzebujesz od auta. Prędkość przelotowa 120/130 jest jeszcze znośna w solce, Szybciej pewnie że da radę ale na dłuższy dystans jest jednak męczące. Wygłuszenie w jakimś stopniu poprawi komfort ale nie na się co spodziewać błogiej ciszy.(wygłuszyłem teraz swoją CRVke II drzwi i podłogę jest ciszej ale honda to honda;))
Jak chcesz mieć 160KM i środek w skórze to kupił bym VTi i dokupił środek.

Re: Silnik a wyposażenie Pierwsza Honda

PostNapisane: 2017-03-10, 22:39
przez Makaron
Dzięki wielkie

Re: Silnik a wyposażenie Pierwsza Honda

PostNapisane: 2017-03-29, 19:04
przez Makaron
Pozwolę sobie odświeżyć temat.
Uważacie, ze niezależnie od stanu solki powinienem profilaktycznie oddać ja do jakiegoś specjalisty na doprowadzenie blacharki do porządku, zabezpieczenie jej oraz malowanie ? Zamierzam troszkę "wzbogacić" wnętrze, co wiąże się z duża ilością okablowania, formowania oraz zastanawiam się na flokowaniem(nie wiem czy tobbedzie pasować do foteli skórzanych).
Czy może lepiej zabrać się najpierw za blacharkę, a następnie wnętrze ?

Re: Silnik a wyposażenie Pierwsza Honda

PostNapisane: 2017-03-29, 20:27
przez atom1
zdecydowanie zrobic najpierw blache- tylne nadkola, progi, podloga-costam na pewno sie znajdzie, zabezpieczyc i wygonic poki jest jeszcze niewiele
Na srodek zawsze bedzie czas

Re: Silnik a wyposażenie Pierwsza Honda

PostNapisane: 2017-03-29, 21:25
przez Makaron
Czy garaż-blaszak (jedynie w nim mam możliwość trzymania samochodu) będzie wystarczającym schronieniem i jakiegoś rodzaju zabezpieczeniem przed gniciem i korozja ?
Ile może w najgorszym przypadku kosztować czyszczenie oraz impregnacja blacharki ?