Strona 1 z 1

Przekładnia

PostNapisane: 2018-02-14, 13:28
przez 1337
Siemanko,

czas na wymianę przekładni kierowniczej w moim CRXie 88 D16A8. Numer oryginalnej części to 53040-SH3-671. Na stronach widzę, że dostępne są 2 przekładnie:

1. Gwint wewnętrzny M12 x 1.5 (mm) https://www.iparts.pl/czesc/przekladnia ... 10379.html
2. Gwint M12 x 1.25 (mm) https://www.iparts.pl/czesc/przekladnia ... 10631.html

Czy jest to obojętne, którą wezmę? Potem tylko dopasować drążki i końcówki pod dany gwint?

Pozdrawiam

Re: Przekładnia

PostNapisane: 2018-02-14, 23:23
przez atom1
nie spotkalem sie zeby byly rozne gwinty na drazkach kierowniczych

Re: Przekładnia

PostNapisane: 2018-02-15, 18:09
przez 1337
hmm, wyglada na to, ze nie ma to wiekszego znaczenia i obydwie beda pasowaly ale sklaniam sie bardziej ku drugiej bo jest przeznaczona glownie do Civica IV i CRXa II gen.

A orientuje sie ktos moze jaki jest przyblizony koszt regeneracji przekladni bez wspomagania?

Re: Przekładnia

PostNapisane: 2018-03-28, 15:24
przez qba_21
zależy co obejmie regeneracja, masz taki duży luz?? może wystarczy rozkręcić, wyczyścić,przesmarować, wymienić tuleje teflonową i skręcić

Re: Przekładnia

PostNapisane: 2018-03-28, 18:46
przez 1337
no byl luz taki, ze jak wjezdzalem na kostke to tłukło i już ostatnie dni to sie balem, ze cos sie urwie. Przekladnia zregenerowana + rok gwarancji i wymiana tuleji wachacza z przodu na dole i auto prowadzi sie przepieknie.

Re: Przekładnia

PostNapisane: 2018-03-28, 22:20
przez newuser
Jak na kostce tłukło to najpewniej tulejka teflonowa. 50 zł, nawet bez kanału ktoś uparty chyba kiedyś wymieniał...
Ile koszt regeneracji?

Re: Przekładnia

PostNapisane: 2018-03-30, 09:21
przez 1337
Niestety nie była to sama tulejka bo przekładnia była po przejściach i trzeba bylo jeszcze delikatny szlif zrobić. Razem z wymiana tuleji na wachaczu kilka stów mnie to wyniosło.