Generalnie trudny temat . Nikomu się nie chce i we wrocku spryskają Ci jakimś gównem czarno podobnym , a o przekrojach zamkniętych zapomnij . Jest sporo przy tym roboty dlatego zlewają temat. Solkę widziałem po konserwacji . Ręce opadają . Sam to zrób ,
No wlasnie i tego sie obawiałem. W jeden dzień od samego rana do wieczora ogarne temat ? Ciezko u mnie z czasem ale jak mam za popeline placic to wole sam zrobic .
Auto serwis wyszynski. Adres mają na prymasa tysiaclecia ale wjazd od ordona z tego co pamietam. Kolega robil tam ee8 i pełna profeska. Trwało to około tygodnia bo musiał schnąć pomiędzy warstwami. Jakies inhibitory i tym podobne tematy. Profile, progi pod oslonami, okolice kola zapasowego rowniez od wewnątrz generalnie byl mega zadowolony. Kosztowalo jakos 1200-1500 pln.
u nas profi robi Tobiasz, fakt jest, że w ch.. z tym roboty i podziwiam go, jak on podchodzi do tematu:) mi tak zrobił że rex na kolejne 25 lat ma spokój
u nas jest gosc ktory bierze 500-700 (ale to podlasie) i zostawiasz woz na 3 dni, jednego myje i czysci, drugiego maluje i na wieczor tryska trzeciego schnie na wieczor mozesz odebrac, takze jak ktos ci to zrobi w jeden dzien to odpusc od razu
Większość nie przejmie sie że jest gdzieś trochę rdzy tylko oczyści druciakiem i przykryje rudą aby było, bo i tak tego nie zobaczysz. Robiłem konserwacje w Prelude to zabawa na kilka dni, wszelką rdze trzeba usunąć mechanicznie i wytrawić kwasem, szczególnie zgrzewy, na to epoksyd i dopiero konserwacje.
Dzieki za rozjaśnienie tematu . Będę się musiał zastanowić czy wziasc 3 dni wolnego i sam zrobić czy oddawać. A powiecie mi jakimi środkami to zrobić ? Jakies firmy itp.
valvoline tectyl, i podobne, ja osobisscie w jednym z naszych aut poplynalem na tyle ze poszedl piasek, epoxyd, pasty, lakier Pu, i dopiero konserwacja