Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez getout » 2018-09-14, 09:14
przez bare » 2018-09-15, 09:21
przez domination » 2018-09-17, 12:13
przez 1337 » 2018-09-27, 21:49
przez silentman » 2018-10-06, 09:58
przez solniczkar » 2018-10-09, 12:41
przez annesong » 2018-10-11, 12:42
przez zielona » 2018-10-11, 18:04
przez Chlor » 2018-10-12, 06:53
przez Chlor » 2018-10-12, 21:12
przez sumerland » 2018-10-15, 11:48
przez ZieloCRX » 2018-10-20, 09:37
przez hatcce87 » 2018-10-20, 11:07
przez kilkaslow » 2018-10-22, 13:31
przez cyto15 » 2018-10-22, 18:01
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości