Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez SzymekCRX » 2007-03-04, 12:18
przez Tom i Jerry » 2007-03-11, 15:41
przez Majlo » 2007-03-11, 17:48
przez zukol21 » 2007-03-14, 23:10
przez Dice » 2007-03-20, 17:11
przez crxmen » 2007-03-22, 01:13
przez Dice » 2007-03-22, 01:24
przez Krychu » 2007-03-23, 21:33
przez Małek » 2007-03-24, 01:21
przez Dratinni » 2007-03-24, 15:56
przez XilluS » 2007-03-24, 16:01
Dratinni napisał(a):Co to za muza w tle ? http://www.youtube.com/watch?v=MPEE9OIEkEI
przez Dratinni » 2007-03-24, 16:01
przez kruszyn » 2007-03-27, 10:59
przez crxmen » 2007-03-30, 20:26
przez bedo » 2007-04-08, 01:22
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości