Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Daniel's » 2014-06-11, 20:50
przez pusty24 » 2014-06-12, 08:12
przez Daniel's » 2014-06-12, 19:24
przez Maniek93 » 2014-06-13, 15:23
przez Daniel's » 2014-06-13, 18:29
przez atom1 » 2014-06-13, 20:56
przez czingis » 2014-06-14, 19:15
przez pusty24 » 2014-06-14, 21:03
przez sebas » 2014-06-14, 23:37
przez sebas » 2014-06-21, 12:51
przez vit » 2014-06-21, 13:02
przez sebas » 2014-06-21, 14:29
przez koniu » 2014-06-25, 09:31
przez Kaczmar » 2014-06-26, 20:15
przez PifPafSratatata » 2014-07-06, 23:25
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości