Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez kazz » 2007-04-05, 23:11
przez mrcinu » 2007-04-05, 23:25
przez Lemens » 2007-04-05, 23:34
przez CRX_fan » 2007-04-06, 08:36
przez VEN » 2007-04-06, 09:41
przez Alsou » 2007-04-06, 14:49
przez x-Czarny » 2007-04-06, 15:24
przez Sknera666 » 2007-04-07, 13:53
przez PETE-R » 2007-04-08, 01:17
przez qba_21 » 2007-04-10, 12:55
przez Rychu » 2007-04-10, 19:36
przez qba_21 » 2007-04-10, 20:18
przez bats » 2007-04-11, 02:53
przez Krychu » 2007-04-14, 23:33
przez adibaw » 2007-04-17, 09:56
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości