Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Wasyl » 2007-04-24, 22:58
przez Mailo » 2007-04-24, 23:35
przez Vajzel » 2007-05-04, 11:30
przez Ajgor » 2007-05-04, 12:17
przez carottka » 2007-05-04, 18:11
przez Aoi » 2007-05-05, 08:39
przez orzel_rkm » 2007-05-05, 13:13
przez Malcolm Feth » 2007-05-05, 13:27
przez Norb! » 2007-05-16, 18:59
przez rajago » 2007-05-22, 20:20
przez chinczyk » 2007-05-30, 00:28
przez piotrwicha » 2007-05-30, 20:42
przez key-key » 2007-06-02, 21:40
przez Kaja » 2007-06-04, 00:04
przez beata22staw » 2007-06-09, 22:02
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości