Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez kiba » 2007-07-10, 22:29
przez dzikuska » 2007-07-24, 23:12
przez klosek99 » 2007-07-25, 00:34
przez freerider.crx » 2007-07-25, 11:50
przez Pirat » 2007-08-06, 23:26
przez bedo » 2007-08-06, 23:51
przez sszaki » 2007-08-06, 23:53
przez qb88 » 2007-08-29, 17:18
przez xi0nc » 2007-08-29, 17:34
przez Lemens » 2007-09-03, 19:12
przez Blink » 2007-09-28, 18:53
przez kuba_crx » 2007-09-28, 23:13
przez przemek7716 » 2007-09-29, 10:11
przez THOMASSEK 85 » 2007-09-29, 17:52
przez przema72 » 2007-09-30, 21:53
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości