Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Grzesław » 2011-02-13, 00:43
przez Żuczek » 2011-03-13, 21:53
przez polkar » 2011-04-22, 12:41
przez czingis » 2011-04-22, 15:09
kruku85 napisał(a):niezla z Ciebie dupa a ten kolega po prawej to co za jeden?
przez kooloo » 2011-04-25, 11:44
przez xdeadly » 2011-08-05, 13:39
przez Dymek » 2011-08-05, 14:03
przez Alexa » 2011-10-03, 13:29
przez filip » 2011-10-15, 00:59
przez misiofa » 2011-10-27, 21:21
przez Malcolm Feth » 2011-10-27, 22:15
przez sebas » 2011-10-30, 05:17
przez Keysee » 2011-10-30, 11:09
przez adrianpmb » 2011-11-01, 18:25
przez Ramzees » 2012-10-01, 20:55
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości