Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez polkar » 2014-04-21, 22:04
przez saviola93 » 2014-04-23, 16:52
przez wieprzu » 2014-04-26, 17:32
przez PifPafSratatata » 2014-04-26, 20:16
przez crxmen » 2014-05-03, 15:17
przez Adamus84 » 2014-05-03, 15:36
przez PifPafSratatata » 2014-05-04, 16:09
przez sebas » 2014-06-12, 00:36
przez Maniek93 » 2014-06-12, 01:21
przez Dymek » 2014-06-20, 11:13
przez Maniek93 » 2014-06-20, 18:39
przez Daniel's » 2014-08-16, 21:30
przez .treasure.! » 2014-08-22, 13:00
przez Daniel's » 2014-08-22, 15:47
przez vit » 2014-08-22, 16:34
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości