Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez dawidcrx2 » 2008-02-10, 13:08
przez THOMASSEK 85 » 2008-02-10, 13:14
przez pusty24 » 2008-02-10, 13:17
przez kruku85 » 2008-02-10, 13:31
przez granat » 2008-02-16, 10:35
przez mastacrx » 2008-02-16, 10:36
przez chesmar » 2008-02-16, 11:30
przez Cień696 » 2008-02-16, 14:29
przez franko86krk » 2008-02-16, 17:52
przez olek20 » 2008-02-16, 19:33
przez kenny86cz-wa » 2008-02-16, 23:36
przez nemezis » 2008-02-17, 12:38
przez dymek1988 » 2008-02-19, 02:49
przez nemezis » 2008-02-19, 08:14
przez bont » 2008-05-28, 11:53
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości