Czy chciałbyś mieć uszczelkę termiczną P2R w D16Z5 / A9
Luźno o wszystkim... Tematy w ktorych nikt sie nie odezwal od 30 dni, sa automatycznie usuwane.

Posty: 34   •   Strona 1 z 3   •   1, 2, 3

P2R w D16Z5 / A9

Ankieta wygasła 2008-12-23, 20:00
Chętnie założe
17
71%
Nie jestem zainteresowany
7
29%
 
Liczba głosów : 24
Avatar użytkownika
Marcel
Forumowicz
 
Posty: 600
Dołączył(a): 2005-11-09, 14:00
Lokalizacja: Warszawa

Czy chciałbyś mieć uszczelkę termiczną P2R w D16Z5 / A9

przez Marcel » 2008-12-18, 20:00

O produkcie :
Uszczelka termiczna ( termoizolacyjna, heatshield ) P2R pozwoli na zmniejszenie temperatury powietrza w dolocie , poprzez usunięcie bezpośredniego połaczenia pomiędzy kolektorem ssącym a głowicą. Zminimalizujesz tym samym ilość pochłanianego ciepła przez kolektor ssący ,który normalnie absorbuje te ciepło od głowicy. Uszczelki termoizolacyjne P2R stosowane są przez wiele zespołów wyścigowych jak i Honda R&D w wyścigach.

i teraz jak zbierze sie wieksza ilość osob bedzie można takowe wykonać do D16Z5 & A9

wiec prosze narazie o oddanie głosu w ankiecie .... jak się zdecydujecie to wtedy podziałamy ;)

cena takiej uszczelki to ok 150zł

co wy na to?

Avatar użytkownika
mack1111
Forumowicz
 
Posty: 1044
Dołączył(a): 2006-03-19, 19:45
Lokalizacja: Zielona Góra

przez mack1111 » 2008-12-18, 20:28

ja sie pisze na takie cos :ok:
## 312KM 356 NM 1.2 bar "best ET 12.308"##

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2008-12-18, 20:53

BRACIA mają takie uszczelki w ofercie Garażu za 150pln z wysyłką w cenie, nie mają do z5/a9? ja mogę mieć to za 100-110zł z wysyłką ale tylko do z6 więc to nie dotyczy tematu, Marcel po koleżeńsku ostrzegam - mnie na liście na te uszczelki wpisało się 4 czy 5 osób a tylko jedna wpłaciła kasę jak przyszło co do czego :nieok: tak, że trzeba brać poprawkę
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
dymek1988
Forumowicz
 
Posty: 3850
Dołączył(a): 2007-01-08, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

przez dymek1988 » 2008-12-18, 20:59

Marcel, poszlo gg ;)
..::Dymek1988 ::..
ED9 B16A2

Virus12 jest ciągle z nami i się śmieje :x

Avatar użytkownika
Marcel
Forumowicz
 
Posty: 600
Dołączył(a): 2005-11-09, 14:00
Lokalizacja: Warszawa

przez Marcel » 2008-12-18, 21:41

pirul tak Bracia maja a my jestesmy przedstawicielem na Warszawe i rozmawialismy ze Sławkiem n/t temat stad ankieta czy beda chetni na uszczelki do tych silników ....

po ankiecie ocenimy ze sławkiem czy warto sie w to bawic ;)

dziubek juz ci odpisalem :D

Avatar użytkownika
gruby126p1
Forumowicz
 
Posty: 2143
Dołączył(a): 2006-07-04, 19:48
Lokalizacja: olsztyn

przez gruby126p1 » 2008-12-18, 23:20

a kiedy te uszczelki mialy by byc?? bo nie wiem jak z piniomdzami

Avatar użytkownika
zwierzu_1986
Forumowicz
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 2008-04-19, 20:15
Lokalizacja: Gliwice

przez zwierzu_1986 » 2008-12-18, 23:21

Jeżeli mogę się zapytać co to realnie daje (bo teoretycznie to sobie wyobrażam: mniejsza temperatura dolotu=więcej powietrza (bo gęstsze)=lepsze osiagi),czy jest jakaś mierzalna poprawa?(szukałem troszkę na necie,ale głównie prospekty reklamowe napotkałem).Czy efekty są odczuwalne tylko podczas "wyczynowj jazdy" (czytaj pałowania),czy również podczas normalnego jeżdżenia (powiedzmy bez pedału gazu w podłodze podczas jazdy po mieście)?Jeżeli to drugie to jestem na tak :razz:
Im więcej masz na coś czasu, tym większa szansa że nie zdążysz tego zrobić

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2008-12-18, 23:22

na moje to nie sa wcale odczuwalne :)..jako same w sobie ale w polaczeniu z tym i z tamtym suma sumarum pewnie cos poprawia
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
BRACIA
Forumowicz
 
Posty: 208
Dołączył(a): 2005-01-18, 00:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

przez BRACIA » 2008-12-19, 07:06

atom1 napisał(a):na moje to nie sa wcale odczuwalne :)..jako same w sobie ale w polaczeniu z tym i z tamtym suma sumarum pewnie cos poprawia

my zakladalismy do ee8 , troszke upalania przed warsztatem - zjazd do warsztatu i kolektor ssacy letni , pol godzinki na jalowym z otwarta maska i kolektor letni ze mozna reke spokojnie polozyc , seryjny uklad dolotowy , wedlug mnie to dziala :) , moze miales z jakiegos innego materialu uszczelke.
... GaRaż Race Team ...
Profesjonalne części do tuningu
Serwis i naprawa pojazdów

Avatar użytkownika
h8r
Forumowicz
 
Posty: 1597
Dołączył(a): 2007-11-04, 22:18
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

przez h8r » 2008-12-19, 09:35

Atomkowi chodziło pewnie o to, że różnica w km i nm mieści się w granicach błędu hamowni, a dla kierowcy nie jest odczuwalna wcale, ale może to coś daje, są jakieś testy na necie?
200sx

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2008-12-19, 10:31

tutaj testy hondaty, temperaturowe i na hamowni, h22 skoczyło o 5 koni i 3nm, za 100-150zł to chyba nie można narzekać na taki przyrost i ogólną poprawę warunków pracy silnika, ale narzekacze zawsze się znajdą ;)

http://www.hondata.com/dynoh22agasket.html

z innego testu, gdzie w s2000 była testowana uszczelka, a później jeszcze kolektor toda + program:
The Hondata gasket adds about 3-4 ft pounds of torque across the rev range. There was no specific tuning for the gasket. The heatshield gasket adds this torque to a stock S2000.


Więc przy dłubanej może być więcej.
Ostatnio edytowano 2008-12-19, 10:42 przez pirul, łącznie edytowano 2 razy
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
nemezis
Forumowicz
 
Posty: 489
Dołączył(a): 2008-01-10, 08:45
Lokalizacja: inąd

przez nemezis » 2008-12-19, 10:40

Ja nawet dla samej satysfakcji ze silnik otrzma fajny prezencik bym kupił a jeśli chodzi o przyrost to po założeniu CAI poczułem różnice wiec taka uszczelkna na pewno coś da ;)
Do piękna trzeba dojrzeć...niektóre rzeczy piękniejsze być nie moga - CRX

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2008-12-19, 10:50

jeszcze wykresik żeby nie być gołosłownym, widać, że temperatura rośnie najbardziej podczas NAJMNIEJSZEGO obciążenia silnika czyli np. podczas jazdy z górki i wtedy najbardziej efektywnie działa uszczelka, bo wtedy jest najmniejszy przepływ powietrza i zdąży się nagrzać, wiadomo, że powietrze jest izolatorem cieplnym więc przy szybkim przepływie się tak nie grzeje (podczas pałowania). I na wykresie jest temp. powietrza w kolektorze, nie samego kolektora!
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
Marcel
Forumowicz
 
Posty: 600
Dołączył(a): 2005-11-09, 14:00
Lokalizacja: Warszawa

przez Marcel » 2008-12-19, 20:29

czyli jak widać działa i chyba warto o tym pomyślec ;)

Avatar użytkownika
gruby126p1
Forumowicz
 
Posty: 2143
Dołączył(a): 2006-07-04, 19:48
Lokalizacja: olsztyn

przez gruby126p1 » 2008-12-19, 23:29

chcecie klientow na te uszczelki czy nie??
pytalem kiedy ona maja byc

  Następna strona
Posty: 34   •   Strona 1 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Teraz jest 2024-03-28, 23:12