Strona 1 z 3

Czy chciałbyś mieć uszczelkę termiczną P2R w D16Z5 / A9

PostNapisane: 2008-12-18, 20:00
przez Marcel
O produkcie :
Uszczelka termiczna ( termoizolacyjna, heatshield ) P2R pozwoli na zmniejszenie temperatury powietrza w dolocie , poprzez usunięcie bezpośredniego połaczenia pomiędzy kolektorem ssącym a głowicą. Zminimalizujesz tym samym ilość pochłanianego ciepła przez kolektor ssący ,który normalnie absorbuje te ciepło od głowicy. Uszczelki termoizolacyjne P2R stosowane są przez wiele zespołów wyścigowych jak i Honda R&D w wyścigach.

i teraz jak zbierze sie wieksza ilość osob bedzie można takowe wykonać do D16Z5 & A9

wiec prosze narazie o oddanie głosu w ankiecie .... jak się zdecydujecie to wtedy podziałamy ;)

cena takiej uszczelki to ok 150zł

co wy na to?

PostNapisane: 2008-12-18, 20:28
przez mack1111
ja sie pisze na takie cos :ok:

PostNapisane: 2008-12-18, 20:53
przez pirul
BRACIA mają takie uszczelki w ofercie Garażu za 150pln z wysyłką w cenie, nie mają do z5/a9? ja mogę mieć to za 100-110zł z wysyłką ale tylko do z6 więc to nie dotyczy tematu, Marcel po koleżeńsku ostrzegam - mnie na liście na te uszczelki wpisało się 4 czy 5 osób a tylko jedna wpłaciła kasę jak przyszło co do czego :nieok: tak, że trzeba brać poprawkę

PostNapisane: 2008-12-18, 20:59
przez dymek1988
Marcel, poszlo gg ;)

PostNapisane: 2008-12-18, 21:41
przez Marcel
pirul tak Bracia maja a my jestesmy przedstawicielem na Warszawe i rozmawialismy ze Sławkiem n/t temat stad ankieta czy beda chetni na uszczelki do tych silników ....

po ankiecie ocenimy ze sławkiem czy warto sie w to bawic ;)

dziubek juz ci odpisalem :D

PostNapisane: 2008-12-18, 23:20
przez gruby126p1
a kiedy te uszczelki mialy by byc?? bo nie wiem jak z piniomdzami

PostNapisane: 2008-12-18, 23:21
przez zwierzu_1986
Jeżeli mogę się zapytać co to realnie daje (bo teoretycznie to sobie wyobrażam: mniejsza temperatura dolotu=więcej powietrza (bo gęstsze)=lepsze osiagi),czy jest jakaś mierzalna poprawa?(szukałem troszkę na necie,ale głównie prospekty reklamowe napotkałem).Czy efekty są odczuwalne tylko podczas "wyczynowj jazdy" (czytaj pałowania),czy również podczas normalnego jeżdżenia (powiedzmy bez pedału gazu w podłodze podczas jazdy po mieście)?Jeżeli to drugie to jestem na tak :razz:

PostNapisane: 2008-12-18, 23:22
przez atom1
na moje to nie sa wcale odczuwalne :)..jako same w sobie ale w polaczeniu z tym i z tamtym suma sumarum pewnie cos poprawia

PostNapisane: 2008-12-19, 07:06
przez BRACIA
atom1 napisał(a):na moje to nie sa wcale odczuwalne :)..jako same w sobie ale w polaczeniu z tym i z tamtym suma sumarum pewnie cos poprawia

my zakladalismy do ee8 , troszke upalania przed warsztatem - zjazd do warsztatu i kolektor ssacy letni , pol godzinki na jalowym z otwarta maska i kolektor letni ze mozna reke spokojnie polozyc , seryjny uklad dolotowy , wedlug mnie to dziala :) , moze miales z jakiegos innego materialu uszczelke.

PostNapisane: 2008-12-19, 09:35
przez h8r
Atomkowi chodziło pewnie o to, że różnica w km i nm mieści się w granicach błędu hamowni, a dla kierowcy nie jest odczuwalna wcale, ale może to coś daje, są jakieś testy na necie?

PostNapisane: 2008-12-19, 10:31
przez pirul
tutaj testy hondaty, temperaturowe i na hamowni, h22 skoczyło o 5 koni i 3nm, za 100-150zł to chyba nie można narzekać na taki przyrost i ogólną poprawę warunków pracy silnika, ale narzekacze zawsze się znajdą ;)

http://www.hondata.com/dynoh22agasket.html

z innego testu, gdzie w s2000 była testowana uszczelka, a później jeszcze kolektor toda + program:
The Hondata gasket adds about 3-4 ft pounds of torque across the rev range. There was no specific tuning for the gasket. The heatshield gasket adds this torque to a stock S2000.


Więc przy dłubanej może być więcej.

PostNapisane: 2008-12-19, 10:40
przez nemezis
Ja nawet dla samej satysfakcji ze silnik otrzma fajny prezencik bym kupił a jeśli chodzi o przyrost to po założeniu CAI poczułem różnice wiec taka uszczelkna na pewno coś da ;)

PostNapisane: 2008-12-19, 10:50
przez pirul
jeszcze wykresik żeby nie być gołosłownym, widać, że temperatura rośnie najbardziej podczas NAJMNIEJSZEGO obciążenia silnika czyli np. podczas jazdy z górki i wtedy najbardziej efektywnie działa uszczelka, bo wtedy jest najmniejszy przepływ powietrza i zdąży się nagrzać, wiadomo, że powietrze jest izolatorem cieplnym więc przy szybkim przepływie się tak nie grzeje (podczas pałowania). I na wykresie jest temp. powietrza w kolektorze, nie samego kolektora!

PostNapisane: 2008-12-19, 20:29
przez Marcel
czyli jak widać działa i chyba warto o tym pomyślec ;)

PostNapisane: 2008-12-19, 23:29
przez gruby126p1
chcecie klientow na te uszczelki czy nie??
pytalem kiedy ona maja byc