Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego jakbym miał tylko 2 zimówki to lepiej dać je na tył, bo wolałbym walczyć z uciekającym tyłkiem na zakręcie niż po prostej wylecieć z tego zakrętu machając nerwowo kierownicą i próbując złapać przednimi kołami przyczepność... Jak bawiłem się troche na parkingu tej zimy to jak przód wpadł w poślizg to nie mogłem już nic zrobić...
Wszyscy ktorzy majac 2 zimowki zakladaliby je na tyl niech odpowiedza na bardzo proste pytanie. Na cholere wogole zakladac te zimowki?? Na 4letnich efekt bedzie ten sam
odpowiedź jest prosta - jadąc na śliskiej (ośnieżonej) nawierzchni czterema letnimi, auto w zakręcie ucieka albo tyłem albo przodem - wpadasz w poślizg, mając zimówki tylko z przodu wchodzisz w zakręty szybciej bo auto się słucha i tył na letnich Ci ucieka - wpadasz w poślizg, mając zimówki tylko z tyłu jedziesz w zakrętach ostrożniej bo przód Ci może uciec, więc wjeżdżasz w zakręt na tyle ostrożnie, że przód nie ucieka, a tył się trzyma pewnie na zimówkach - nie wpadasz w poślizg. Ale nie o tym temat.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
hehe... albo jeszcze inaczej dajesz letnie na przód, nie wyjedziesz w ogóle z posesji, bo masz pod górkę lub uktniesz na pierwszym podjeździe, jesteś bezpieczny na zakrętach i na prostych
zawsze można wyjechać tyłem wiadomo, że to jest półśrodek, który w ogóle nie powinien być stosowany jak ktoś ceni swoje zdrowie, ale jeśli już no to ja tak to widzę jak napisałem
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
pirul, tylko co to da jechanie tyłem jak dalej oś napędowa nie ma przyczepności?
Wiadomo, że kupuje się 4 zimówki, ale chciałbym wiedzieć dlaczego lepiej założyć na tą oś a nie inną. Można to wykorzystać też latem, słyszałem, że zakłada się różne opony, żeby zniwelować pod/nadsterowność, no ale tu znowu na każdym kole powinna być możliwie najlepsza opona.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
powiem wam że i letnia opona letniej w zimie nie równa, ja osobiście mam komplet zimówek. Jak bym miał 2 zimówki i 2 letnie to w naszych Hondzinkach przednionapedowych założył bym na przód zimowe. Czemu, bo t ojest os ciagnąca i na zakrętach bym uwarzał co by dupa nie uciekła wcześniej odpowiednio zwalniając.
Tak jak pisaliście wcześniej jaka by opona nie była trzeba uwarzać bo zadna opona zimowa nie da ci takiej przyczepności na śnieg, lodzie jak letnia na suchym. I tego sie trzymajmy
Najpiękniejszy widok dla oka.......... piękna kobieta w CRXie...... a jaka kobieta w CRXie nie jest piękna:D
No DYMEK 88 jak chcesz zakładaj na przod sobie letnie a z tyłu zimowe Ja jestem zdania ze zimowe powinny być z przodu u mnie w aucie bo na letnich ruszyć sie nieda jak jest slisko i zahamowac tez nie Numeru nie potrzebuje Mnie zalewa krew jak stoje za kims i ktoś sie slizga bo nie moze ruszyć bo załozył zimowe z tyłu w przednionapedowym a w zakretach i tak zima sie nie szaleje bo wiadomo jak jest nagły kawał lodu i drzewo latarnia ...czy inna przeszkoda nasza tak zwany checkpoint:) POzdrawiam
jak kiedyś gdzięs słyszałem: "ZAŁOŻYĆ OPONY NA JEDNĄ OŚ? CZY NA WSZYSTKIE KOŁA? odpowiedź: ZAKŁADASZ JEDNEGO BUTA? CZY DWA?
panowie po co ta dyskusja, wiadomo ze należy zakładać 4opony, nie iśc w pół środki. wiem że w czasach PRLu nikt zimowych nie zakładał i też było dobrze (mój ojciec tak mówi bynajmniej). jednak po każdy doceni jazdę na zimówkach i napewno zmieni zdanie i powie "ja to tylko zimowe, w zyciu bym na letnich nie jezdzil!" heh a póki ktos oszczedza u zakada na jedna os badz wcale bedzie tutaj dyskutowal co lepsze. moim zdaniem lepiej kupic jakies 4 tansze opony niz 2 dobrej firmy. pzdr
4 oponki toyo t1r 195/50/15 letnie:( 9dlatego autko stoi cala zime w garazu)
pozatym po co mi zimowki crx nie jest samochodem stworzonym na zime jego mozliwosci i atutu doskonale widac latem w zime mam inny transport "IKARUs "
tigercrx - troszke gratkow od starego edzia mi zostało jak cos potrzeba to pw pozdro