Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez _TrotyL_ » 2004-05-26, 00:04
przez Ender » 2004-05-26, 00:05
przez wally » 2004-06-05, 10:42
przez sabinka » 2004-06-05, 12:06
przez hondafan » 2004-06-17, 15:33
przez Iron man » 2004-06-17, 15:57
przez GUMIŚ » 2004-06-25, 18:10
przez wally » 2004-06-25, 18:41
przez crx-tm » 2004-06-27, 13:45
przez crx-tm » 2004-06-27, 15:07
przez sarek » 2004-07-02, 22:23
przez Ender » 2004-07-02, 23:17
przez Endrju » 2004-07-03, 18:09
przez Mariusz19b » 2004-07-03, 18:14
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości