Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Hitman » 2018-09-01, 22:56
przez medieval » 2018-09-03, 10:44
przez kold » 2018-09-04, 11:19
przez homegas » 2018-09-05, 09:39
przez doomed » 2018-09-06, 09:34
przez Cardsta » 2018-09-07, 09:22
przez bloodnations » 2018-09-07, 09:41
przez gwiazda11 » 2018-09-07, 14:09
przez gwiazda11 » 2018-09-07, 14:10
przez wildthing » 2018-09-08, 10:15
przez sociopath » 2018-09-10, 11:53
przez delivrance » 2018-09-11, 09:42
przez withered » 2018-09-12, 09:23
przez Marcikko » 2018-09-12, 20:26
przez thebee » 2018-09-13, 09:16
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości