mam maly dylemacik,jak wiekszosc wie moje EE jest w miare dobrej kondycji i dostalem propozycje swapa na "B18C-R 96 spec " ale nie wiem czy to jest dobry pomysl,bo silnik juz nie bedzie oryginalny.Nie powiem bo oferta kuszaca ale naprawde mam dylemat czy brac sie za to czy nie,czy nie szkoda rexa na tak operacje.Zapraszam do ankiety.
Subaru Impreza WRX , Wersja Limitowana " UK 300" Nr. 244 ,Chargespeed Body + PPP (Prodrive Performace Pack )
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
ja bym nie zakładał masz piękną serie i niech już taka zostanie a B18 jak masz tanio to kup i zamontuj do jakiegoś Ed9 na upalanie jak sie znudzi silnik sprzedaż a budę na zlom heheh
wlasnie, twoaj ee8 jest piekne seryjne wiec zostaw je z b16
turbo dziura zostala stworzona by dac szanse V8
sprzedam: - lsd s80 -500zl, osprzet b18c4 i b16a2
- dol k24 - 1500zl
- ek4 anglik na czesci
- walki stage1 do k
a do czego auto ma służyć? Ścigasz się nim dużo, jeździsz na ćwiartki, na wprost? Bo jak tylko tak na ulicę do polatania to chyba szkoda marnować takiego ładnego egzemplarza. Jak już robić to konkretnie, skrzynie też przerzucić itp, ale to mnóstwo przerabiania. Zawsze można wrzucić spowrotem ori silnik ale to już nie to samo, będą na pewno rysy w komorze, wiązka zmodyfikowana itp... wszystko zależy w jakim celu miałbyś to zrobić.
Jeśli to rzeczywiście taki cukierek (nie widziałem niestety osobiście) to ja bym nie zmieniał silnika, szkoda auta, tym bardziej jeśli (o ile) chcesz go kiedyś rejestrować na zabytek (a w takim celu może też kiedyś dobrze zapłacić jakiś kupiec) bo z nieoryginalnym silnikiem może być problem (tak mi się wydaje).
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project