Dział kupię - sprzedam dostępny dla wszystkich czy tez nie..
Luźno o wszystkim... Tematy w ktorych nikt sie nie odezwal od 30 dni, sa automatycznie usuwane.

Posty: 47   •   Strona 3 z 4   •   1, 2, 3, 4

Czy chcesz by dział sprzedam był całkowicie dostepny dla nowych uzytkowników

Ankieta wygasła 2011-03-26, 16:58
Tak
44
49%
Nie
46
51%
 
Liczba głosów : 90
Avatar użytkownika
polkar
Administrator
 
Posty: 3925
Dołączył(a): 2005-04-15, 12:51
Lokalizacja: z Polski
Samochód: del Sol

przez polkar » 2011-03-24, 02:05

sutzo napisał(a): Oczywiscie jesli ktos wystawi ogloszenie a ktos zrezygnuje powinien zwrocic koszt wystawienia i sprawy takie powinny byc czescia umowy 'dzentelmenskiej'.

chyba nawet nie wiesz co piszesz. Jedni drugim wisza kasę na forum tutaj, a beda oddawać koszty wystawienia. no nie siekajmy juz bardziej tego...
sutzo napisał(a):orum nie jest instytuacja czy firma, tutaj nawet jak ktos na policje pojdzie to predzej wysmieja niz cos zrobia.

Forum to nie portal ogloszeniowy, a czasami tylko tacy siie zdarzają.
A jak ktos chce cos sprzedac, to niech sobie załozy konto na allegro a nie na forum, proste.

Krzyh00 napisał(a): dwa, nowy nie znaczy oszust, ja sie nacialem nawet na najwiekszych wyjadaczy na tym forum

Masz całkowitą rację.

Ale tak jak wczęsniej ktos pisał, i ja równez, forum to nie portal ogłoszeniowy.

Nikomu na siłę ani ja ani Malcolm ani nikt inny nie bedzie wciskał tego ze tak musi być i tyle.
Zagłosujecie jak bedziecie chcieli, w poprzednim temacie prosiliście o ankietę, to teraz jest sprawiedliwie.
HOTMOT.pl

Avatar użytkownika
Sleepy
 
Posty: 288
Dołączył(a): 2010-09-07, 19:52
Lokalizacja: Poznań

przez Sleepy » 2011-03-24, 02:12

prawda taka, że jak ktoś będzie bardzo chciał to napisze to 40 postów, nawet z sensem dobrym przkładem jest użytkownik KaSIaAa189 jak co nie którzy pamiętają 8) z drugiej strony ten limit odpędzi leniwych oszustów, dlatego ja jestem ZA mimo tego że sam mam narazie 22 posty :razz: a posty zawsze można przejrzeć i ocenić czy ktoś się stara zżyć czy świruje na siłe :rotfl:

polkar napisał(a):Zagłosujecie jak bedziecie chcieli, w poprzednim temacie prosiliście o ankietę, to teraz jest sprawiedliwie.

Idea ankiety :ok:

Avatar użytkownika
akMe
 
Posty: 1813
Dołączył(a): 2009-03-19, 17:43
Lokalizacja: Tyś jest?

przez akMe » 2011-03-24, 11:30

Hmm nie bede zaglebiac sie w 14stron pewnie gadania o tym samym ale od siebie proponuje zalozenie limitu na ilosc dni przebywania na forum a nie ilosc postow :)
Tj po 3dniach albo po 20 :) A 40postow to duzo bo melepety wala posty na lewo i prawo i bez sensowne...

"dobrze"
"fajny"
"tez bym tak zrobil"
Obrazek

Avatar użytkownika
FuRioN
 
Posty: 302
Dołączył(a): 2010-11-07, 20:43
Lokalizacja: Kielce

przez FuRioN » 2011-03-26, 16:01

Dla mnie - i nie tylko jak widze (choc wszystkich postow nie czytam), 40 postow jest troche bez sensu. Chce teraz wystawic przedmiot i nie moge bo nie mam 40 postow ;) Juz nie 1 rzecz na tym forum kupilem, sprzedac tez pare sprzedalem, a teraz sie okazuje ze juz nie moge. Limit postow dla mnie jest bez sensu z 2 powodow:
1) Nie kazdy wypowiada sie na forum z duza czestotliwoscia, i mimo ze jest jakis czas na forum to czesto nie ma tyle postow ile jest wymagane by cos wystawic, a mi jakos nie specjalnie chce sie na sile spamowac
2) Posty zawsze mozna nabic, wiec potencjalny oszust nabije sobie je bez problemu, a gdyby np. byl wymog ze jest sie 6 miesiecy na forum (czy ile tam sobie chcecie), to bylaby inna historia

Avatar użytkownika
polkar
Administrator
 
Posty: 3925
Dołączył(a): 2005-04-15, 12:51
Lokalizacja: z Polski
Samochód: del Sol

przez polkar » 2011-03-26, 19:46

No to sie wyjaśniło. Czyli według tego co chciała większośc forumowiczów zostaje tak jak jest.
HOTMOT.pl

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8206
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2011-03-26, 23:41

Eee zbyt mała różnica głosów :P

Avatar użytkownika
rogalike
 
Posty: 1107
Dołączył(a): 2010-09-02, 11:26
Lokalizacja: Warszawa

przez rogalike » 2011-03-27, 01:18

Gdyby kazdy nowy uzytkownik mogl cos odrazu wystawic w dziale sprzedam to jak dla mnie zrobilby sie wielki balagan, takie zabezpieczenie jest w sumie wporzadku ale zamiasto 40 postow zmienilbym je raczej na jakis okres czasu... powiedzmy zeby cos wystawic trzeba byc na forum x-miesiecy (moze pol roku by wystarczylo), duzo osob czyta forum i sledzi wiele watkow ale nie zawsze sie udzielaja. Jestem tu juz ponad 7 miesiecy a dalej 40 postow nie mam i nie moge nic sprzedac:)

Avatar użytkownika
Sleepy
 
Posty: 288
Dołączył(a): 2010-09-07, 19:52
Lokalizacja: Poznań

przez Sleepy » 2011-03-27, 01:59

zwała to by była gdyby było 45 do 45 :rotfl2: można by zrobić podobną ankiete tylko że z 3 opcjami: bez limitu, od 40 postów albo od 6 miesięcy. Dużo osób pisze że rozwiązanie "pół roku na forum" byłoby najlepsze, także moja propozycja, żeby zrobić jeszcze jedną ankietę bo wynik głosowania prawie równy... ;)
EcoDrag9 B.serious
forum/viewtopic.php?t=50970

Hania
 
Posty: 74
Dołączył(a): 2009-07-01, 23:36
Lokalizacja: Poznań

przez Hania » 2011-03-27, 17:41

wole czasowe ograniczenie albo coś z logowaniem . ja np jestem typowym czytelnikiem ale jestem długo na forum. teraz moje prawa zostały ograniczone i muszę zaprotestować :D

czakejro
 

przez czakejro » 2011-03-27, 19:38

Właśnie Hania, (sorry że akurat Ty) to typowy przykład kogoś kto jest z nami 2lata a nie może nic wystawić i w tym momencie pisze posta prawie w każdym temacie (przynajmniej stara się wnieść coś do tematu) i tym sposobem klikająć "posty od ostatniej wizyty" wizę że 99% ostatnich napisanych postów jest Hania :blee:

Avatar użytkownika
polkar
Administrator
 
Posty: 3925
Dołączył(a): 2005-04-15, 12:51
Lokalizacja: z Polski
Samochód: del Sol

przez polkar » 2011-03-27, 22:36

Hania napisał(a): ja np jestem typowym czytelnikiem ale jestem długo na forum. teraz moje prawa zostały ograniczone i muszę zaprotestować

Chyba nie wiesz co piszesz, jakie prawa??
Czakajero ma rację. Piszesz (napier...asz) posty w kazdym temacie, bo po rocznej przerwe pisania na forum przypomniało Ci się że cos musisz sprzedac. No a tu blokada, no to trzeba pospamowac. Jesteś spamerem miesiąca. Nie wnosisz do funkcjonowania forum nic, a piszesz o jakis swoich prawach.
Na dzień dobry ostrzeżenie.
HOTMOT.pl

Avatar użytkownika
vasyl
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2011-03-09, 19:48

przez vasyl » 2011-05-07, 19:44

dobrze ze ja tylko kupuję ;) w sumie jestem nowym użytkownikiem,ale jestem za "sprawdzeniem" użytkownika,zanim coś wystawi.pozdro

[ Dodano: 2011-06-24, 19:27 ]
http://ogloszenia.trojmiasto.pl/motoryz ... 99116.html

allie
 
Posty: 169
Dołączył(a): 2011-07-29, 11:28

przez allie » 2011-11-23, 16:39

wg. mnie powinno być 40 postów lub powiedzmy 2 miesiące od zarejestrowania...

Avatar użytkownika
Vermilion
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 2010-07-22, 01:18
Lokalizacja: Wałcz/Bydgoszcz

przez Vermilion » 2011-11-23, 17:35

Allie, spójrz, że temat umarł w Maju...
Yamaha TDM 850 4TX 2000r.

michalgdb
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2011-07-13, 22:50

przez michalgdb » 2011-12-09, 00:23

no i przez to np: nie mogę wystawić samochodu i pare fajnych gratów a na prawde oddał bym dla was to za pól darmo ;/

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 47   •   Strona 3 z 4   •   1, 2, 3, 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Teraz jest 2018-10-16, 16:26