Vincent dobrze wspomniał, że gaz jest bardziej wybuchowy... ale przecież to jest to samo co benzyna i samochody z fabryki niepotrzebnie zostały zbudowane bo na benzynie
Marki robią ori zagazowane, ale przygotowane do tego auta. Myślicie, że gazownicy spuszczają się, aby wszystko było ok w Waszych silnikach ?? montują na pałę jak leci "na oko" i po sprawie...
HHO sobie wpakujcie to jeszcze bardziej wybuchowo będzie ;D
Troszkę nie rozumiem gazowania aut sportowych ... przecież skoro autem się śmiga non stop to lepiej było kupić tico i je zagazować.a
jak gaz mający większą liczbe LO może być bardziej wybuchowy chyba ze w poównaniu do c16 ;]
jak w głuchym telefonie jeden przytakuje drugiem nawet niezastanawiajac sie co to znaczy , istna farsa teori ;]
im wiecej oktanowe paliwo , tym spala sie wolniej , przez co jest bardziej odporne na zjawisko spalania stukowego , gaz ma okolo 102oktanów wiec spala sie wolniej od bp95/bp98 wiec jest mniej wybuchowy
nie moge sobie pozwolic na 2 auta ( moje ) - drugie ma tata.. a ze ja bardziej aksploatuje auto a solka mi sie podobala to kupilem solke tluke km cieszac sie dzwiekiem vteca:) i tyle jest fajnie i oszczednie
u mnie gaz byl strojony podczas jazdy... lapek u gazownika na kolanach i jezdzilismy po miescie i trasie
Ja miałem w del solu z silnikiem d16z6 z rocznika 93, sekwencje staga. Założyłem zaraz po kupnie del solki z racji że było to auto do codziennego użytku a nie pojeźdzawki w niedziele 5 km. Moja miała przebieg około 250 tys jak wrzuciłem LPG, jak ją sprzedawałem miała prawie 340 tys. I opinie ludzi że gaz to jest do zapalniczek, albo że gaz to zło miałem w głębokiej Ja sobie chwaliłem jazde na LPG, przynajmniej mogłem zrobić dwa razy większą trase niż za te same pieniądze na PB. A jak ktoś dużo jeździ to się liczy. Jak masz zdrowy silnik to najważniejsze żeby instalacje zakładał porządny fachowiec a nie Mietek z szopy. Dobra instalacja to podstawa.
Zaraz, pany, jak dobrze rozumiem to skoro gaz ma wieksza liczbe oktanowa to moge podwyzszyc stopien sprezania i jesli znajde magika stroiciela osiagne troche mocy? Zamiast jezdzic na Vervie 100 oktanow?
I się zaczęło tuning na gaz,teraz to nawet turbo się nie będzie opłacało bo gaz taki dobry na wszystko eko,moc,żywotność silnika no k..... spełnienie marzeń
Marek94, poczytaj troche forum dzieciaku zanim zaczniesz sie odzywac (z reszta nic konkretnego nie wnoszac do tematu) jezdzilem crxem jak Ty zaczynales przygode z gimnazjum, wiec nabierz pokory.
Masz cos do powiedzenia na temat? Slucham. Nie? To wracaj do Bieberka.
A do ludzi ogarnietych:
Jak to teoretycznie bedzie? Chyba dobrze mysle, bo z tego co czytam w internecie to im wieksza LO tym wiekszy mozliwy stopien sprezania... Czy gubie sie w domyslach?
No i dobra bibera to może ty słuchasz ja idę w bardziej inteligentną muze wiek nie oznacza niewiedzy,jak byś taki mądry był to o takie rzeczy nie pytał.Z gazem miałem do czynienia i wiem jak to z tym dziadostwem jest i tyle a jak słyszę że nie dość że crx ma jeździć za damo to jeszcze ma mieć 1000000 km mocy.Szukasz oszczędności a zastanawiasz się na mocą i gościem co to ci wystroi czegoś tu nie rozumem.Pokory to ty nabierz i co z tego ze kupiłeś crx
jak jeszcze ja bujałem do gimnazjum co ci to daje ?doświadczenie ? nie sadze po pytaniu więc co takiego co czyni cię lepszym w tej kwestii od mnie.
po co wogole zaczynasz ta kwestie nic madrego i konstruktywnego nie wnosisz do tematu
ja robie solke turbo LPG i co ? bo poprostu chce... zamiast smigac na benzynie to wole se posmigac na lpg .. bo tak lubie gaz, ma fajny zapach i wole go od benzyny
a ty co mądrego i konstruktywnego wnosisz ?
Chwalisz się czy żalisz?
Ja swoje wypowiedzi kończę w temacie i zostawiam was "mądrych gazowników" bo co głupi użytkownik Pb może widzieć o silnikach przecież benzyna służy jedynie do nagrzewnia silnika przed gazem,a moc i ekonomia to tylko na gazie