Witam wszystkich,
wiem jak to jest na nowym forum z podejściem do świeżaka, więc przez 10 minut zastanawiałem się w którym dziale to napisać, mam nadzieję że trafiłem, jeśli nie proszę o przeniesienie.
Otóż zachorowałem na CRXa II gen. Na codzień jeżdzę 340 konnym Lexusem GS450H, ale to jest taki żwawy dupowóz na codzień. Przez 5 lat ścigałem się na torze motocyklami i został mi olbrzymi sentyment do jazdy po zamkniętych obiektach, ale tamten etap mam zamknięty. Chce teraz trochę pojeździć, ale na czterech kołach. W grę wchodziły różne Renopepeżotyclio wuerce ale francuskie auta mnie nie kręcą i tak jakoś trafiłem na CRX.
Pomysł jest taki, aby kupić niedługo bazę i zacząć przerabiać. Rok temu sprzedałem motocykl, który od zera przerobiłem przez dwa lata na scramblera (motocykl miał 78 rocznik, więc wiem co to cierpliwość) no i zacząć dłubać. Sam nie mam zbyt dużej wiedzy technicznej, ale tak jak z motocyklem, wiele rzeczy po prostu zlecę do zakładów jak wymiana elementów, malowanie itd. Sam tylko chciałbym rozebrać, oddać do renowacji, poskładać.
Auto w założeniu ma służyć 80% do jazdy po torze, ale też chciałbym aby zachowało podstawy abym mógł nim wjechać na drogę publiczną, czyli zostają lampy itd. W środku najlepiej, aby zostały tylko dwa kubełkowe fotele, pedały i kierownica Ma być zabaweczką do weekendowej jazdy czy to na jakiś spot, czy też na tor. Tu pojawia się wiele pytań:
- skoro chce prawie wszystko wywalać, jakiego auta szukać? Normalne zdrowe auto, a cały środek sprzedać na allegro? Czy jest na to jakiś rynek zbytu? Ktoś będzie chciał odkupić wnętrze z CRX? Czytałem na forum, że ciężko o zdrową karoserię, no ale jak rozbiorę do zera to nawet taki trochę pordzewiały da się uratować?
- Honda kojarzy mi się z tuningiem i modyfikacjami. Ile mogę wycisnąć z silnika aby auto normalnie sprawnie działało? Jak wpisuje CRX na youtube to wyskakują jakieś potwory 450-500 KM. No spoko, ale to mi się nie przyda na kartingu, a w samochodzie w którym wewnątrz będę tylko ja i klatka, a czasem pasażer to by było niedorzeczne. W serii widziałem moce 125-150 KM, gdzie jest bezpieczna granica dla tego silnika?
- czy ktoś ma forum ma zdłubane auto w podobnym kierunku?
Projekt w założeniu obstawiam, że może potrwać nawet 2-3 lata, ale wolę powoli pieścić i być w 100% zadowolonym. Czymś, do czego bym chciał dążyć to to:
http://www.superstreetonline.com/featur ... da-crx-si/
jak dla mnie ideał. Gołe auto do technicznej jazdy, sprawdzenia siebie i poprawiania własnych słabości metodą - musisz się nauczyć lepiej jeździć, a nie tłumaczyć się tym, że brakuje 20 KM więcej
interesowałaby mnie nieco inna kolorystyka, ale look zewnętrzny i wewnętrzny to jest dokładnie to!
Czy orientujecie się ile "utopię" w takie auto? W motocykl włożyłem 15.000 zł + zakup bazy za 4000 zł i wiem, że to jeszcze się może zwrócić, ale godzin pracy już nigdy nie odzyskamy