Strona 1 z 3

hamulce 262 w ed9

PostNapisane: 2010-04-12, 07:56
przez przema72
przejście na hamulce 262 , z zaciskami z preludy h22 i piaście 242

tarcze hamulcowe 262 kupujemy z hondy concerto ,koniecznie o Wysokości H: 47,2 mm

zaciski z jarzmami z prelude 2.2 dohc vtec , czyli takiej która miały tarcze 282mm

jarzma oddajemy do zakładu ślusarskiego

PostNapisane: 2010-04-12, 09:45
przez kukus
a wejdą na to stalowe 14tki?

PostNapisane: 2010-04-12, 10:28
przez przema72
tak

PostNapisane: 2010-04-12, 11:16
przez ppiotrek
masz zdjęcie jak to wygląda po złożeniu? czy jest to opłacalny mod? znaczna różnica w hamowaniu?

PostNapisane: 2010-04-12, 13:30
przez Tomek11
po takich modach jarzmo pasuje??? a tarcza 282 nie wejdzie???

PostNapisane: 2010-04-13, 10:48
przez przema72
ppiotrek napisał(a):czy jest to opłacalny mod? znaczna różnica w hamowaniu?

z 242 porównania nawet niema , hamuje lepiej niż zwykłe 262 z racji większego zacisku ,

to taki kompromis z 282 ponieważ możemy zakładać 14' zimówki

pompa może zostać seryjna , ale na większej pompie i przewodach w stalowym oplocie efekt będzie jeszcze lepszy
test hamowania awaryjnego z 240km/h (oczywiście na autobanie) ,przechodzą pozytywnie , można do samego zatrzymanie spokojnie zablokować hamulec , nic nie bije itp

Tomek11111 napisał(a):po takich modach jarzmo pasuje??? a tarcza 282 nie wejdzie???

przecież pisze wyraźnie ze pasuje tylko z tarczą 262 , wiec jakby miała wejść tam tarcza 282 , do tarczy 282 musiałbym mieć piasty z ee8

PostNapisane: 2010-04-13, 10:58
przez Baca
ppiotrek napisał(a):czy jest to opłacalny mod? znaczna różnica w hamowaniu?

jest to bardzo oplacalny mod.szczegolnie mlodziezy polecam go na pierwszy mod zamiast stozka i puzona :) chyba najtanszy sposob (bo stare zaciski mozna sprzedac), i wtedy dopiero auto zaczyna hamowac jak trzeba, do tego polecam zalozyc ciut wieksza pompe i porzadnie odpowietrzyc. efekt murowany i nie ze "chyba jest lepiej" tylko jest zdecydowanie lepiej - hamowanie staje sie przyjemnoscia.

PostNapisane: 2010-04-17, 13:23
przez bashub
a klocki (od 282 ?) siedzą całe na tarczy czy wystają za obrys?

PostNapisane: 2010-04-18, 23:11
przez przema72
klocki siedzą całe nic nie wystaje , tylko klocek lekko trzeba przeszlifować przy piaście bo dotyka do tarczy

PostNapisane: 2010-04-19, 00:00
przez Paweł
najlepiej zrób fotke jak to wygląda

PostNapisane: 2010-04-19, 00:22
przez wrobellos
jak jestesmy w temacie hamulcy to moze ktos dokladnie opisze jak wyglada przekladka piast z ee8, cos tam trzeba przerabiac, itp jak to jest?
i kolejna spraw co na tyl? podbno tarcza z 7gen+zacisk ?
i jeszcze jedno ktos ma jakas wiedze o przekladce hamulcy z Rovera Mg Zr czy jakos tak ;)

PostNapisane: 2010-04-19, 09:39
przez atom1
jak przekladasz zwrotnice z ee z przeowodami zaciskami itp, to wszystko jest p&p pasuje i wchodzi mocowanie tylko:
1- mocowanie przewodow hamulcowych do golenia jest jakby za krotkie trzeba dac ze 4 nakretki miedzy golen a to mocowanie na 2 srubki 10
2- trzeba od razu uciac drazki kierownicze przynajmniej po 1cm (albo skrocic koncowke o tyle samo ale lepiej drazek bo koncowki sie czesciej wymienia ;P) no i pojechac na zbieznosc

PostNapisane: 2010-04-19, 10:18
przez gilu89
tył tarcze z 7gena 260mm 4dziury i zaciski z EP3 (zakłądasz prawy na lewy i lewy na prawy, czyli do góry nogami bo ep3 ma linke ręcznego odwrotnie, za to odpowietrzasz normalnie odpowietrznikiem do góry, blokując tłoczek jakimś klockiem, młotkiem)

od razu można dodać coś o pompach i serwie:
serwo+pompa 1cal = ITR, prelude Vgen (trzeba troche przewody dogiąć)
serwo+pompa 15/16cala = ek4, ee8/9, 6gen polift
przy zakupie serwa i pompy zwracać uwagę na stronę wyjść sekcji z pompy bo są takie, co mają zupełnie z drugiej strony a po co się męczyć.

PostNapisane: 2010-06-02, 19:10
przez - maciek -
Dodam, że chyba wystąpił tu błąd, bo tydzień temu w pracy przefrezowałem jarzma na 4mm, chcę je skręcić a tu zong. Jeszcze 1mm brakowało, więc znów na frezarkę i wszystko już pasowało, więc w moim przypadku było to 5mm, a zaciski miałem z preludy identyczne jak Ty ;)

PostNapisane: 2010-06-29, 16:03
przez hawo
klocki hamulcowe tez z preli?