Strona 2 z 3

PostNapisane: 2010-07-08, 22:59
przez yankol
Ponawiam prośbę - czy mógłby ktoś wrzucić fotki jak taki zestaw wygląda na aucie?? Jaka jest odległość od krawędzi tarczy do wewnętrznej strony jarzma?

PostNapisane: 2010-08-09, 21:24
przez Chomik18
a jak dokładnie jest z głebokością frezowania?? kolega pisał ze musiał frezowac 5mm. Może lepiej zrobić na 5mm i mieć ten zapas wrazie czego żeby dwa razy na frezarkę nie latać??

PostNapisane: 2010-08-14, 23:33
przez atom1
ostatnio robilem takiego swapa, nie jest latwo i lajtowo jak u przemy, lepiej wyfrezowac od razu 5mm bo u nas te zabraklo, na dodatek tarcza z concerto nie pasuje idealnie w otwor centrujacy i zawsze ustawiala sie krzywo nawet po dociagnieciu tymi 2 srubkami, kolejna sprawa to fakt ocierania tarczy o wnetrze zacisku..bo wszystko jest idealnie na styk zrobione w tym zestawie i musialem wyszlifowac troche zacisk od wewnatrz, dodam ze nawet jedno jarzmo bylo inne oddrugiego i tez delikatnie trzeba bylo zdjac materialu zeby pasowalo na otwory..takze jak ktos sie za to zabiera to niech ma dremela albo szlifierke pod reka bo moze ocierac tu i tam, zestaw wyglada meeeeega i roznica jest kolosalna, niestety pedal staje sie miekki i mniej pewny..bo znacznie zwieksza sie srednica tloczka (a w zasadzie dwoch)

wieczorne foty ;)
przed zabiegiem
Obrazek
po zabiegu
Obrazek
roznica zaciskow
Obrazek
Obrazek
zalozony zestaw
Obrazek

PostNapisane: 2010-08-14, 23:43
przez atom1
ahh i dziekowac bartkowi za udostepnienie fury pod zdjecia :rotfl:

PostNapisane: 2010-08-23, 23:02
przez bms
Też jestem po swapie. Podpisuje się pod opisem atoma + jeszcze miałem problem z felgą. Ocierała mi o jarzmo. Musiałem je delikatnie szlifować. Założyłem też stalówkę 14" i też coś tarło, ale już nie sprawdzałem co. Przed zimą będę się martwił. Teraz tylko dotrzeć wszystko.

[ Dodano: 2010-08-25, 11:09 ]
Jeszcze przypomniała mi się jedna istotna uwaga. Należy zaopatrzyć się w 4 podkładki pod 4 śruby jarzma. Tam już są podkładki ale jak nie damy dodatkowych, to śruba będzie dotykać tarczy.

PostNapisane: 2010-09-15, 19:19
przez Okti
Czy po takim zabiegu, kupując przewody hamulcowe dedykowane do CRX'a będą one pasować bezproblemowo?

Edit:

Odpowiem sobie sam:

Tak.

PostNapisane: 2010-09-15, 20:36
przez Coligen
A nie lepiej było przeszczepic cała zwrotnice 262 razem ze wszystkim??? Biorac pod uwage ze jest przy tym tyle latania, kombinowania, to nie wydaje mi sie to najtanszym rozwiazaniem.

PostNapisane: 2010-09-15, 23:00
przez atom1
jest taniej o koszt zwrotnic- 400 zl

PostNapisane: 2010-09-15, 23:05
przez wrobel_junior
zwrtonice warto zmieniac tylko w przypadku rozbudowy na jeszcze wieksze hamulce

PostNapisane: 2010-10-01, 21:39
przez skowronPL
czy zaciski od legend, dokladnie takiego modelu:

http://otomoto.pl/honda-legend-2-7-coupe-C11081816.html

beda pasowały tak samo pod ta modyfikację/swap??

bo tak sie sklada ze mam takie do wyrwania w cenie złomu, a mierzylem tam tarcze i są 282mm właśnie ;]

PostNapisane: 2010-10-19, 08:13
przez dEboo
a ja mam komplet zawiechy z jakiegos civica lub rovera nie wiem z przodu ma tarcze 262 a z tyłu bębny kanciaste......i pytanie moje czy z tym jarzmem i zaciskiem tarcza podejdzie czy do tego jarzma trzeba kupić koniecznie zacisk od concerto ewentualnie pralki ??

PostNapisane: 2010-11-08, 15:19
przez yankol
Panowie Spurek sprzedaje hamulce w których wykorzystał zaciski 282 bez szlifowania jarzma a do tego dobrał tarczę 260 z innego samochodu i wszystko jest plug&play na zwrotnice ED.
Wie ktoś co to za tarcze i z jakiego modelu? Może sam Spurek wypowie się w temacie?

PostNapisane: 2010-11-08, 18:55
przez marcix36
Mam dociski z jarzmami z hondy prelude H22 i następnie potrzebne są mi tarcze np. takie ?http://moto.allegro.pl/sport-tarcze-honda-concerto-1-4-1-5-1-6-wersja-gt-i1299603762.html
czyli wysokość 47,2mm , a co do klocków jakie wybrać ? sensowne

[ Dodano: 2010-11-21, 09:17 ]
Jestem właśnie po swapie hamulców ed na 262
Tarcza z Concerto 262 , co do docisków z Prelude - splanowanie 5mm jak na foto itd. wewnątrz jak Atom pisał troszka dotykają o tarcze , przewody zwykłe starczą na styk , co do oplotów idealnie pasują , docisk mieści się na styki z kołem z zewnątrz :rotfl: troszke zabawy jest ale efekt hamowania MEGA ( mam pompe i serwo z ee8

Koszta :
Tarcze 300zł
Klocki 200zł
Planowanie 60zł
Dociski , jarzma 250zł
Oploty 300zł
Płyn hamulcowy zalezy
Pompa i serwo 150zł

Obrazek

PostNapisane: 2012-11-23, 17:58
przez toomek_124
odkopie :rotfl: :rotfl:

czy do tego zestawu moge zostawic seryjne serwo z ed9 a zmienic jedynie pompe hamulcowa na 15/16 ?
bo taką aktualnie posiadam w domu ...


bedzie dobrze ? :razz:

PostNapisane: 2013-10-30, 21:59
przez Gorczyk
http://allegro.pl/honda-prelude-zestaw- ... 66271.html

czy too bedzie pasowac do zacisków z pralki 2.2 vti